Gå til innhold

Hvordan får jeg BÅDE trådløst internet OG iptelefon?

Anbefalte innlegg

Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp!
Skrevet

Jeg har endelig etter mange ukers hard jobbing, klart å logge meg på mitt eget abonnement på internet ved hjelp av trådløst. Jeg har også klart å få min IP telefon til å fungere. Men de to fungerer bare hver for seg... Hvordan skal jeg koble ledningene for at jeg skal kunne bruke iptelefon samtidig som jeg surfer på nettet?

Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp!
Skrevet

Litt mer info:

Modemet mitt har en port som heter DSL og en som ikke heter noe spesielt.

iptelefonmodemet mitt har en port som heter WAN, en som heter LAN og en for telefonledningen.

Det trådløse nettverketmodemet (router?) har en port som heter WAN og fire andre som er nummerert fra 1-4.

Håper noen er villig til å hjelpe meg. Fikk mange gode forslag når jeg slet med å få til det trådløse nettverket for et par mnd siden (ja, så lang tid har det tatt!)

Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp!
Skrevet

Plutselig så funker det! TAkk til alle de som eventuelt hadde tenkt å prøve å hjelp meg :-)

Gjest signe signatur
Skrevet

Plutselig så funker det! TAkk til alle de som eventuelt hadde tenkt å prøve å hjelp meg :-)

gratulerer! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...