Gå til innhold

Krekar kan utvises

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være uskyldig betyr ikke at du har krav på opphold i norge Sør - så nå overforenkler du problemstillingen vesentlig.

Han har for lengst brutt en rekke av de forutsetninger som lå til grunn for hans oppholdstillatelse - uansett om han er en terrorist eller ikke.

Dette har jeg svart på til Sheba (ovenfor).

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Goliath

6

• sheba

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du han blir sluppet fri i Irak?

Han blir satt i fengsel der nede.

Bedre her enn der. Vi har allerede vært utrolig heldige med å ta imot flykaprere (som senere viste seg å være dyktige heroinsmuglere), Andrawes-kvinnfolket og en haug med krigsforbrytere som nå sitter i norske fengsler.

Ingen grunn til å være for dum-snille og tiltrekke seg alle gærningene.

Hei,

Styret i Irak er like stabilt som noen av de ytterliggående i Krf. For alt vi vet, kan de som i dag sitter i fengsel, sitte i regjeringen om 2 år.

Eller så blir han satt fri, og kan reise til Pakistan/Afghanistan og gjøre all den f*enskapen han ønsker.

Hvis han overhodet er terrorist. Det er jo gjerne slik at man skal dømmes for noe først.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Styret i Irak er like stabilt som noen av de ytterliggående i Krf. For alt vi vet, kan de som i dag sitter i fengsel, sitte i regjeringen om 2 år.

Eller så blir han satt fri, og kan reise til Pakistan/Afghanistan og gjøre all den f*enskapen han ønsker.

Hvis han overhodet er terrorist. Det er jo gjerne slik at man skal dømmes for noe først.

Med vennlig hilsen

Vi har alle sett videoopptakene av mannen som leder for en terroristorganisasjon, så det å stille spørsmål ved denne mannes terroriststatus blir like dumt som å still spørsmål ved Osamas terroriststatus. Han er vel ikke dømt ennå han heller. Samme med Saddam Hussein.

Hva Irak gjør med fyren er ikke vårt problem, så lenge de lover oss at de ikke tar livet av fyren.

Deres løfte holder lenge for meg.

Skrevet

Hvis han er "en fare for rikets sikkerhet" så er han langt farligere løpende rundt fritt i utlandet enn under PST-øyne 24 timer i døgnet.

Du som er så opptatt av lover og regler burde vel se at det jeg skriver er riktig?

1. Vi kan ikke dømme han for noe vi ikke kan bevise at han har gjort seg skyldig i.

2. Han har ved flere anledninger brutt med de forutsetninger som ligger til grunn for hans oppholdstillatelse i Norge.

Konklusjon: han skal behandles slik alle andre i samme situasjon behandles - vilket betyr at han snarest skal kastes ut av Norge.

Skrevet

Dette har jeg svart på til Sheba (ovenfor).

Nei - det har du ikke.

Skrevet

Hei,

Jeg mener at vi skal gjøre vår del i kampen mot kriminalitet/terrorisme, og fengsle de som er skyldige. Så lenge som Grunnloven tillater det.

Det verste vi kan gjøre er vel å gi dem en gratis flybillett til der hvor de kan gjøre mer terrorisme?

Med vennlig hilsen

Her i Norge er det latterlig straffer uansett, det går bare få år, så er de ute igjen. Med andre ord det mer dumt enn å sende dem avgårde.

Jo flere vi får hit av disse apekattene jo mer usikkert blir det på gatene her.

At de går en usikker fremtid i møte ved å sende dem tilbake der hvor de har gjort faenskap, det bekymrer meg ikke i det hele tatt. Det ansvaret burde de har tatt selv, de har kun seg selv å takke.

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Sør har jo en fasinasjon for disse terroristene, og vil selvsagt gi dem mat, penger og husly her i landet...på norske borgeres regning. For så å slippe ut etter noen år og deretter støffes med skattepenger resten av livet.

Det er også merkelig denne naive tro på at norske konstabler og domstoler kan etterforske internasjonal terrorisme...og trekke de riktige slutninger. Det blir som å skyte elefanter med sprettert selvsagt.

Mullahen er en trussel mot rikets sikkerhet og skal selvsagt sendes til Irak for å råtne i et fengsel. Om han stryker med "by accident", er det neppe noe tap.

...

Sør vil gjøre Norge til terroristenes paradis, med masse penger, et naivt rettsvesen og symbolske straffer.

Men Mullah; Vi vil ikke ha deg og slenget ditt her. Vi vil ha deg ut av landet så fort som fan, og hvis du må dingle så driter vi i det også, skjønner du. Da får du i så fall bare smake hvordan det lovverket som du er slik forkjemper for, fungerer på egen nakke.

Skrevet

Hei,

Jeg mener at vi skal gjøre vår del i kampen mot kriminalitet/terrorisme, og fengsle de som er skyldige. Så lenge som Grunnloven tillater det.

Det verste vi kan gjøre er vel å gi dem en gratis flybillett til der hvor de kan gjøre mer terrorisme?

Med vennlig hilsen

Præhæhæ...vår del av kampen mot terrorisme.

Jeg tror neppe naive Norge med sine symbolske straffer blir sett på som særlig truende hvis det brenner under beina på dem.

De kommer vel hit i flokk og følge tenker jeg, ivrig tilklappet av sør og andre hvite muslimer, soner noen få år og er tilbake i business....mens vi står og måper og klør oss i ræva.

Skrevet

Å være uskyldig betyr ikke at du har krav på opphold i norge Sør - så nå overforenkler du problemstillingen vesentlig.

Han har for lengst brutt en rekke av de forutsetninger som lå til grunn for hans oppholdstillatelse - uansett om han er en terrorist eller ikke.

Sør later som det er et krav for utsendelse at han blir funnet skyldig i terror (eller annet). Det er det ikke.

Skrevet

Ikke sikker. Den rettssaktypen jeg har erfaring med fungerte slik at man først kom i herredsretten (staving?), og evt. første anke tok deg til lagmannsretten, og siste anke til høyesterett. Men det er da slik at en rett kan avvise anker?

"..........................................."

Vi får håpe de avviser anken!

Skrevet

Sør har jo en fasinasjon for disse terroristene, og vil selvsagt gi dem mat, penger og husly her i landet...på norske borgeres regning. For så å slippe ut etter noen år og deretter støffes med skattepenger resten av livet.

Det er også merkelig denne naive tro på at norske konstabler og domstoler kan etterforske internasjonal terrorisme...og trekke de riktige slutninger. Det blir som å skyte elefanter med sprettert selvsagt.

Mullahen er en trussel mot rikets sikkerhet og skal selvsagt sendes til Irak for å råtne i et fengsel. Om han stryker med "by accident", er det neppe noe tap.

...

Sør vil gjøre Norge til terroristenes paradis, med masse penger, et naivt rettsvesen og symbolske straffer.

Men Mullah; Vi vil ikke ha deg og slenget ditt her. Vi vil ha deg ut av landet så fort som fan, og hvis du må dingle så driter vi i det også, skjønner du. Da får du i så fall bare smake hvordan det lovverket som du er slik forkjemper for, fungerer på egen nakke.

Amen:-)

Skrevet

Sør later som det er et krav for utsendelse at han blir funnet skyldig i terror (eller annet). Det er det ikke.

Helt korrekt.

Men også helt vanlig for Sør å omtale sannheten slik det passer han.

*Plukker litt her og der, og utelater det som ikke passer hans sak*

Skrevet

Præhæhæ...vår del av kampen mot terrorisme.

Jeg tror neppe naive Norge med sine symbolske straffer blir sett på som særlig truende hvis det brenner under beina på dem.

De kommer vel hit i flokk og følge tenker jeg, ivrig tilklappet av sør og andre hvite muslimer, soner noen få år og er tilbake i business....mens vi står og måper og klør oss i ræva.

Jeg konstaterer at du fremdeles ikke er i stand til å skrive noe seriøst svar.

Skrevet

...

Skrevet

Svaret var seriøst, spesielt i sett i lys av at det ble gitt til en tulling som ivrer for å få bin Laden og andre superterrorister hit til landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...