Gå til innhold

Hoppet av studiet

Gjest vil hoppe på igjen

Anbefalte innlegg

Gjest vil hoppe på igjen

Jeg sluttet på studiet midt i året fordi jeg mistet all selvtillit, og jeg sto ovenfor en stor oppgave med presentasjon overfor mange mennesker. Jeg hadde ingen tro på meg selv og klarte ikke gjennomføre. Dette plager meg mye, jeg vil gjerne få avsluttet studiet. Men jeg er redd jeg ikke vil takle denne oppgaven. Jeg har ikke blitt så mye sterkere siden da, tenk om jeg hopper av en gang til. Ellers gikk studiet forholdsvis greit, jeg likte faget. Lurer på om jeg kan begynne halvveis i studiet, eller om jeg må begynne helt fra begynnelsen igjen. Jeg fikk ingen papirer fordi det kun var eksamen på slutten av året. Føler meg ikke sterk nok til å ta denne oppgaven på nytt, men samtidig er det kjedelig at denne lille delen skal ødelegge for alt arbeid jeg har lagt i resten av studiet. Noen som har noen gode råd til meg vær så snill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200475-hoppet-av-studiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du vil fullføre noe du har begynt på! ;-) Tror absolutt du har mulighet til å fullføre om du kjemper deg gjennom.

Hva med å ta kontakt med studiestedet å prøve å få til en ordning?

Om du har kommet deg gjennom en del av studiet, selv om du ikke har avlagt eksamen, får du kanskje mer overskudd til det du synes er vanskeligst.

Er det mulig å få mer tid, om du skulle ha behov for det?

Lykke til!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200475-hoppet-av-studiet/#findComment-1421786
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...