Gå til innhold

opplever dere å bli sure når dere får mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt en PMS periode som har vært helt jævlig. NÅ har jeg heldigvis fått mensen, men jeg merker at jeg fremdeles er sur, bare på en annen måte. Alt er bare SÅ dritt. Er ikke trist men bare fryktelig sur. Er det vanlig å bli sånn når mensen først kommer?

hvordan opplever dere det?

Skrevet

Forferdelig, helt grusomt. Skjønner ikke meningen med livet, og alt er i veien.

Gjest slik jeg er
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Selv har jeg aldri blitt sur eller sint, bare deppa, og behov for å være alene.

Hørt denne, forresten:

"Min største frykt er at man en dag finner ut at det ikke finnes noe PMS, og at det er slik som dette jeg faktisk ER!"

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jepp, kan bli skikkelig grinete.. Ikke sint på "noen", men på ting som ikke går slik jeg vil. I går fant jeg f.eks ikke en eneste j***la bukse som passet i en eneste j***la butikk! Ble så forbanna at jeg begynte å grine da jeg kom hjem... Da jeg sa til mannen at jeg ikke fant en bukse som passe, kom det et forsiktig og litt spakt "Du får gjøre noe med det, da". Hehehehe, han har baller, gutten ;O)

Skrevet

Jepp, kan bli skikkelig grinete.. Ikke sint på "noen", men på ting som ikke går slik jeg vil. I går fant jeg f.eks ikke en eneste j***la bukse som passet i en eneste j***la butikk! Ble så forbanna at jeg begynte å grine da jeg kom hjem... Da jeg sa til mannen at jeg ikke fant en bukse som passe, kom det et forsiktig og litt spakt "Du får gjøre noe med det, da". Hehehehe, han har baller, gutten ;O)

Det hadde vel egentlig vært ganske trist å ha en gubbe uten baller...? *s*

Skrevet

blir sur ja...fort irritert og grinete og lei meg.

Skrevet

blir sur ja...fort irritert og grinete og lei meg.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det hadde vel egentlig vært ganske trist å ha en gubbe uten baller...? *s*

Ja, huff! *Grøss*

Skrevet

Heldigvis ikke, jeg tror ikke jeg blir spesielt sint eller nedstemt av å ha mensen.

Men det er vel ganske vanlig det der. Eller at man blir skikkelig grinete rundt eggløsningen.

Skrevet

Humøret mitt blir ikke påvirket av mensen direkte, slik du mener.

Men fordi jeg har veldig kraftige blødninger blir jeg lett blodfattig, slapp og initiativløs. Helt til det går opp for meg at: "jeg har jo hatt mensen, nå må jeg jammen få i meg noen jerntabletter", og blir mitt gamle jeg igjen.

Man skulle tro det ikke skulle være så lett å glemme jerntablettene, men jeg går stadig i den fella...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har merket at jeg er en pest og en plage uka før mensen kommer. Så har jeg vondt i to dager, også er jeg snill og grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...