Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen gjør ei 25 år gamle lekkerbisken som det her sammen med denne fyren?

Det er ikke til å fatte.

Stakkars jenta burde blitt umyndiggjort for dårlig dømmekraft. Kanskje det var trusselen om det som fikk henne til å dumpe fyren?

På den annen side går jo mannen rett vei. Hvor gammel var hun forrige? 17?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107965

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han er vel en råtass i senga da? ;o) Godt med penger har han vel og.

Skrevet

Tja, vet ikke jeg, bare vent til du blir 52 selv, så tenker jeg at du hadde glatt hadde tatt en lekkerisk på 25.

Hvis begge vil , så hvorfor ikke?

Skrevet

Hun har jo våknet da.

Det er jo slutt.

Hva som gjør at man faller for sånne menn? Penger og berømmelse gjør mye for enkelte enkle sjeler.

Skrevet

Jeg kunne godt ha pult ham. Men jeg er ikke 25, altså.

Han har en slags autoritær sjarm.

Skrevet

Tja, vet ikke jeg, bare vent til du blir 52 selv, så tenker jeg at du hadde glatt hadde tatt en lekkerisk på 25.

Hvis begge vil , så hvorfor ikke?

Det er ikke alderforskjellen som er problemet. Jeg hadde ikke leet på øyelokket dersom fyren het Sean Connery.

Men se på mannen! Jeg møtte han i Oslo her om dagen, og han ser til og med bedre ut på tv enn i RL.

Ikke nok med at fyren ikke er noe fruktfat, men han er en kronisk glefsende surpomp.

Nei, spør du meg burde mannen bytte plass med noen av valpene under. Han ville fungert utmerket som agn!

Skrevet

Tydligvis mange kvinnfolk med merkelig smak....

Hvordan noen med et "normalt pent" utseende kan finne denne mannen sexy er over min fatteevne.

Men heldigvis er smaken som baken:-)

Skrevet

Gi deg du,a'! ;)

Skrevet

Det er ikke alltid du er morsom.

Jeg prøvde ikke å være morsom.

For få år siden var han samboer med ei 17 år gammel jente.

Det er åpenbart at fyren ikke er helt god.

Lurer på hva som var feil med faderen til den 17 år gamle jenta når mannen fortsatt kan gå.

Skrevet

Jeg er vel ganske stabil da, for jeg er 25, å kunne aldri rørt den fyren!!

Skrevet

Det er ikke alderforskjellen som er problemet. Jeg hadde ikke leet på øyelokket dersom fyren het Sean Connery.

Men se på mannen! Jeg møtte han i Oslo her om dagen, og han ser til og med bedre ut på tv enn i RL.

Ikke nok med at fyren ikke er noe fruktfat, men han er en kronisk glefsende surpomp.

Nei, spør du meg burde mannen bytte plass med noen av valpene under. Han ville fungert utmerket som agn!

Møtte ham. Ikke "han".

Skrevet

Hvordan noen med et "normalt pent" utseende kan finne denne mannen sexy er over min fatteevne.

Det finnes unge kvinner som er lei av barnslige, umodne og fomlete jevnaldringer og tiltrekkes av de som vet hvordan de skal behandle en QUINDE.

Man kan også si at alder og utseende ikke betyr all verden. Kjærligheten er lunefull.

Vi faller ofte for menn som får oss til å le, og til å slappe av.

Skrevet

Hehe, enig i at han ikke ser ut som et fruktfat og ikke ser han videre blid ut heller, men det er jo mulig at han er mye blidere enn han ser ut til å være.

Det må jo være noe som gjør at ungjentene faller for han, er det kun kjendisstatusen kanskje? Da er jentene jævlig enkle i tilfelle.

Skrevet

Er det et rykte? Jeg ville aldri tatt sjangsen for å finne det ut!

Skrevet

Jeg er vel ganske stabil da, for jeg er 25, å kunne aldri rørt den fyren!!

Ja, alle som ikke tenner på Tor Milde erklæres herved som psykisk stabile. Jeg tar meg en runde inn på venteværelsene og kunngjør det, så kan mange puste lettet ut og avbestille psykiatertimene sine.

Skrevet

Jeg synes dama er litt spesiell selv...

Skrevet

Jeg synes dama er litt spesiell selv...

Hun var heller ingen jeg ville kastet et lengre blikk etter, men alt er relativt.

Og i forhold til han så er jo hun relativt sett i en HELT annen divisjon - både når det gjelder alder, kropp og utseende.

Men jeg kjenenr jo ingen av dem personlig, så det kan jo være at han skårer vesentlig høyere på den sosiale siden - selv om jeg også der tviler...:-)

Skrevet

Det finnes unge kvinner som er lei av barnslige, umodne og fomlete jevnaldringer og tiltrekkes av de som vet hvordan de skal behandle en QUINDE.

Man kan også si at alder og utseende ikke betyr all verden. Kjærligheten er lunefull.

DET forstår jeg.

Og jeg kan derfor fremdeles ikke se hva du finner av det hos han?

:-)

Skrevet

Det har du helt rett i Babette. :o) Det er så mye annet enn utseendet som teller til syvende og sist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...