Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Jenta kan jo føle seg VELDIG ung, pen og attraktiv i et slikt forhold, det er hennes "makt". Det blir en balanse, han har sikkert litt(mye) mer penger enn henne, erfaring, bekjentskaper osv., og sørger kanskje for at hun føler seg som DEN dama hver dag. Uansett vil hun jo alltid være mer attraktiv enn han. Sånt gjør godt for selvtilliten (selvom en litt yngre, litt penere litt mer sjarmerende fyr enn Milde nok kunne gjort samme nytten)

Evt. er de rett og slett glad i hverandre.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

S.O??,,,den tok ikke jeg......Jo foresten, det er sikkert Svein O. Høyby. Lurulf skal sikkert ha besøk av han.

S.O. = SøvnOrgasme, vettu ;)

:)

Skrevet

Noe som holder ham fastere enn strips?

Det tviler jeg på du. *s*

Det ligger ganske mye bak tankemaningen min altså. Så han kommer nok.

Men vi vet jo også at han ikke drar før vi er fornøyde. :)

Nå, nå..slapp av begge to, alle får, alle får:-)

Skrevet

Gjort hva da?

"Men er det nødvendig å tillegge dem alskens mer eller mindre usympatiske motiver av den grunn?"

Skrevet

"Men er det nødvendig å tillegge dem alskens mer eller mindre usympatiske motiver av den grunn?"

Ja, det spørsmålet står jeg for. Men ikke dermed sagt at du beskyldes for noe som helst. Jeg slang det vel bare ut.

Mange er snare med å tenke på penger eller status hvis de ser et par som er umake i alder og/eller utseendedivisjon. Det reagerer jeg på. For dette vet vi ingenting om.

Det kan godt være at den ene går etter status og penger selv om begge er like unge og vakre, også. Eller like gamle og stygge.

Selv tenner jeg mere på Tor Milde enn på Kjell Inge Røkke. Men sistnevnte oppfattes kanskje som såpass "kjekk" at hans unge og vakre kjærester ikke beskyldes for å være "lykkejegere".

Skrevet

Ja, det spørsmålet står jeg for. Men ikke dermed sagt at du beskyldes for noe som helst. Jeg slang det vel bare ut.

Mange er snare med å tenke på penger eller status hvis de ser et par som er umake i alder og/eller utseendedivisjon. Det reagerer jeg på. For dette vet vi ingenting om.

Det kan godt være at den ene går etter status og penger selv om begge er like unge og vakre, også. Eller like gamle og stygge.

Selv tenner jeg mere på Tor Milde enn på Kjell Inge Røkke. Men sistnevnte oppfattes kanskje som såpass "kjekk" at hans unge og vakre kjærester ikke beskyldes for å være "lykkejegere".

Enig. Rocke-Tor er atskillig mer ok enn en oppkomlende pengefyr.

Skrevet

Enig. Rocke-Tor er atskillig mer ok enn en oppkomlende pengefyr.

Ja, jeg synes Røkke er både sjarmløs og usexy. Ingenting galt med ham, men han mangler appell i mine øyne.

Skrevet

Slik spørsmålet var formet og siden det var rettet til meg, så antok jeg at du mente at jeg hadde kommet med den type påstander om disse to piker i denne tråden - derav mitt spørsmål tilbake.

At man generelt kan si at mange unge damer ofte faller for menn med tykk lommebok eller kjendisfaktor er noe jeg kan stå inne for. Men det betyr selvfølgelig ikke at det gjelder for alle.

Og heldigvis er smaken som baken:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...