Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Martin måtte jo jage alle 17-åringen ut av sengen sin. Må vi gjøre det noen gang tror du?

Å herregud, der sier du noe - han er i alle fall sjarmløs! Men det er mulig noen tenner på den typen menn kanskje?

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som sagt - smaken er som baken, og jeg ser ikke hva som kan være så atraktivt med noen av dem?

Men nå skal også jeg være litt forsiktig her, og ikke kaste sten i glasshus...:-)

Min samboer er noen år yngre enn meg, men dog langt unna den aldersforskjellen som vi snakker om når det gjelder Milde....

Men din samboer er i det minste mydnig antar jeg. ;o)

Skrevet

Jeg synes dagens 17-åringer ser ut som ungdomsskoleelever, så faren for det er ikke overhengende.

Nei, Martin, Tor Milde og Terje Søviknes får ta seg av 17-åringene uten min hjelp. :)

Er nok enig med deg, det blir litt ungt. Men kanskje vi får andre meninger når vi blir gamle nok? I alle fall du, jeg er jo allerede gammel nok.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jenter er så enkle.

Jeg husker da jeg begynte å gå på byen, og Helge Hammelow-Berg og denne andre bartenissen på TVNorge var rikskjendiser. Hvordan de hang på de samme diskotekene som den gang 18 år gamle meg, og hvordan jentene stimlet rundt dem, tok imot shotsene de spanderte, og forlot stedet arm i arm med dem på vei til nachpiel ved stengetid.

Har selv vært ute med noen b-kjendiser, og så fort de forteller hvem de er kaster kvinnfolka seg over dem og gjør hva som helst.

Så at mange jenter gjør hva som helst på grunn av litt kjendisstatus, hersker det ingen tvil om.

Du var 18 år og jentene var sikkert ikke eldre enn 18 år.

Skrevet

Å herregud, der sier du noe - han er i alle fall sjarmløs! Men det er mulig noen tenner på den typen menn kanskje?

Hehe ikke vet jeg, jeg tenner i allefall ikke på dem:-)

Men jeg stusser litt på dem som bare går etter kjendisstatus og lommebøker. Det handler jo ikke bare om dette i et forhold heller, man skal da stikke tunga inn både her og der også, så hvordan klarer de det når de har andre valg enn utseende er meg ei gåte.

Skrevet

Hehe ikke vet jeg, jeg tenner i allefall ikke på dem:-)

Men jeg stusser litt på dem som bare går etter kjendisstatus og lommebøker. Det handler jo ikke bare om dette i et forhold heller, man skal da stikke tunga inn både her og der også, så hvordan klarer de det når de har andre valg enn utseende er meg ei gåte.

"man skal da stikke tunga inn både her og der også, så hvordan klarer de det når de har andre valg enn utseende er meg ei gåte."

Øh-hum? *Klør seg i hodet* Hva mener du nå? Man går da ikke konsekvent og kun etter utseende når man er på partnerjakt?!

Skrevet

Det er ikke mange år siden han var sammen med en 17-åring. Det er bare noen få år siden.

Pipa de får nok en annen låt den dagen din 17-åring kommer hjem med Tor Milde.

Alle ungdomsforeldre burde frykte at mannen nå er singel igjen. Nå har de sovet godt om natta i flere måneder, vel vitende om at mannen var opptatt med denne Nemi.

Han har ganske sikkert vært sammen med kvinner på sin egen alder også. Men da er det vel ikke så interessant for pressen å grafse i det.

Siden du nettopp rettet på deg selv (helt unødvendig, siden han og ham er sidestilt):

Det heter pipa di, ikke de.

Skrevet

Han har ganske sikkert vært sammen med kvinner på sin egen alder også. Men da er det vel ikke så interessant for pressen å grafse i det.

Siden du nettopp rettet på deg selv (helt unødvendig, siden han og ham er sidestilt):

Det heter pipa di, ikke de.

Hvor var du da Terje Søviknes var ute med kølla si?

Like lite dømmende da?

Hva er forskjellen?

Skrevet

Du var 18 år og jentene var sikkert ikke eldre enn 18 år.

Stemmer. Jeg var 18-20 (det her pågikk en stund. De to bartenissene trivdes godt i Kirkegata - altså det eneste stedet med utesteder hvor 18-åringer kom inn).

Jentene var på min alder.

Skrevet

"man skal da stikke tunga inn både her og der også, så hvordan klarer de det når de har andre valg enn utseende er meg ei gåte."

Øh-hum? *Klør seg i hodet* Hva mener du nå? Man går da ikke konsekvent og kun etter utseende når man er på partnerjakt?!

Nei, men det vi snakket om, var de som valgte partnere kun etter kjendisstatus og lommebøker.

Du må ikke riste på hode så tidlig på morran, du glemmer hva vi snakker om, hehe

Skrevet

Som sagt - smaken er som baken, og jeg ser ikke hva som kan være så atraktivt med noen av dem?

Men nå skal også jeg være litt forsiktig her, og ikke kaste sten i glasshus...:-)

Min samboer er noen år yngre enn meg, men dog langt unna den aldersforskjellen som vi snakker om når det gjelder Milde....

Det er greit at man ikke forstår hva folk ser i hverandre. Men er det nødvendig å tillegge dem alskens mer eller mindre usympatiske motiver av den grunn?

Vi vet da ingenting om hvorvidt penger og kjendisstatus spiller inn. Men vi vet at Milde ikke var kjendis da han var sammen med hun på 17.

At en musikkjournalist skulle være stinn av gryn er vel neppe særlig sannsynlig.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er vel vanskelig for han å lyve på alderen også, vil jeg tro.

Mannen min løy på alderen da jeg traff han. Han sa han var 28, og uka etterpå hadde han bursdag og da ble han 32.

Jeg var 23.

At han hadde løyet, husker han selvfølgelig ingenting av;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Stemmer. Jeg var 18-20 (det her pågikk en stund. De to bartenissene trivdes godt i Kirkegata - altså det eneste stedet med utesteder hvor 18-åringer kom inn).

Jentene var på min alder.

Jeg så han lillebror bærende på to poser med øl i går.

Bruker han svart parykk?

Skrevet

Hvor var du da Terje Søviknes var ute med kølla si?

Like lite dømmende da?

Hva er forskjellen?

Like lite dømmende, ja. Helt korrekt.

Skrevet

Nei, men det vi snakket om, var de som valgte partnere kun etter kjendisstatus og lommebøker.

Du må ikke riste på hode så tidlig på morran, du glemmer hva vi snakker om, hehe

Så hvis en mann har lommebok og kjendisstatus og parrer seg med ung og vakker kvinne, samtidig som han selv har et ordinært utseende, så er det dokumentert at det er pengene og kjendisstatusen som er grunnen?

Saklig.

Skrevet

Hun er voksen og myndig og høn får gjøre som hun vil.

Jeg synes ikke Tor Minde er spesielt fysisk attraktiv, men jeg må da innrømme at fyren har en viss humor og selvironi! :-) Særlig den kommentaren om at disse gamle damene som klagde på ham hadde ødelagt enhver sjanse de hadde på å bli sjekka av ham! *knegg*

Gjest Contradiction
Skrevet

Nå må du legge vekk misunnelsen din. Mange modne menn er riktignok en trussel for deg, men på langt nær alle. Tor Milde er en del av ditt trusselbilde.

Fyren er morsom og fargerik, og om noen i det heletatt har dumpet noen, sier historien ikke noe om.

Du falt dypt med dette innlegget, SDD.

Skrevet

Sånn ja. :o) Litt trøtt enda jeg.

Det ser ut til at jeg får litt penger mellom hendene i løpet av året og jeg erter kjæresten min med at det var bra vi møttes før det ellers kunne jeg jo finne på å tro at han tar meg bare for pengene. ;o) Han forsikrer meg om at det gjør han ikke da. *Hehe*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men man må da synes parteren er attraktiv i det minste. Jeg greier ikke å kline med hvem som helst.

At utseendet ikke har noe å si, er jeg ikke enig i.

Skrevet

Men man må da synes parteren er attraktiv i det minste. Jeg greier ikke å kline med hvem som helst.

At utseendet ikke har noe å si, er jeg ikke enig i.

Etterhvert som man blir glad i en person så blir vedkommende pen vet du. :o)

Selvfølgelig - ustelte og shabby menn holder jeg meg langt unna! Men er de rene og velstelte, har humor og alt det der så spiller utseendet mindre rolle for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...