Gå til innhold

Roter gjester i medisinskapet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

Gjesten går på do og låser døra, der åpner h*n bl a medisinskapet og sjekker hva du tyller i deg.

Tror du noen du kjenner ville gjøre det?

Tror du godt om alle mennesker?

Hva med å legge en felle for å se? Dette har jeg sett på TV: Snu alle etikettene inn, og legg et hår oppå lokkene, fest håret i hver ende til lokkene med litt spytt. Hvis noen snur på boksne, vil håret løsne og du ser det.

Ja, så slem er jeg.

Du vil nesten sikkert bli overrasket.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• mariaflyfly

4

• mrxx

3

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bruker medisiner
Skrevet

Har mine medisiner innerst i et kjøkkenskap så har rimelig god oversikt når jeg har gjester.

Gjest skraldepande
Skrevet

Har mine medisiner innerst i et kjøkkenskap så har rimelig god oversikt når jeg har gjester.

Så det er ikke bare jeg som ikke tror at alle har den dypeste respekt for meg?

Jeg har hatt noen småepisoder hvor jeg har blitt veldig skuffa og overrasket.

Gjest skraldepande
Skrevet

Paranoid?

Kall det "lett skepsis", eller "å la være å stole på folk mer enn nødvendig", eller "å ikke være 100% naiv".

Gjest papirtiger
Skrevet

Tror mange gjester sjekker baderom/medisinskapet til folk på badet.

Du får fylle det med golfballer som detter ut hvis noen åpner ;)

Forresten, medisiner bør absolutt ikke oppbevares på badet. Fuktighet og varme ødelegger piller (særlig p-piller er utsatt for dette..)

Skrevet

Har aldri lagt feller og ikke har vi medisinskapet på badet heller.

Men jeg kunne i alle fall ikke tenke meg å kikke i andres skap. Det gidder jeg rett og slett ikke.

Men at noen er så frekke at de vil gjøre det, det forundrer meg ikke i det hele tatt.Men det sier jo endel om disse da.

Skrevet

My God, asså, du er paranoid! ;)

Dersom gjestene synes det er så forbanna interessant å sjekke hva jeg har i medisinskapet på badet, så be my guest, sier jeg bare.

Gjest skraldepande
Skrevet

Tror mange gjester sjekker baderom/medisinskapet til folk på badet.

Du får fylle det med golfballer som detter ut hvis noen åpner ;)

Forresten, medisiner bør absolutt ikke oppbevares på badet. Fuktighet og varme ødelegger piller (særlig p-piller er utsatt for dette..)

Morsomt.

Fuktighet og piller har jeg ikke visst noe om takk.

Hva med å lage en mystisk boks, som bare må åpnes, og så spretter det ut en "troll i eske"? Da må jeg vel ha hjertestarteren klar :-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Dersom gjestene synes det er så forbanna interessant å sjekke hva jeg har i medisinskapet på badet, så be my guest, sier jeg bare.

Det er deg. Det er ikke sikkert alle vil fortelle hvor mye antidepressiva og alskens psykogreier de dytter i seg.

Gjest skraldepande
Skrevet

Har aldri lagt feller og ikke har vi medisinskapet på badet heller.

Men jeg kunne i alle fall ikke tenke meg å kikke i andres skap. Det gidder jeg rett og slett ikke.

Men at noen er så frekke at de vil gjøre det, det forundrer meg ikke i det hele tatt.Men det sier jo endel om disse da.

Jeg skrev dette egentlig for å se om noen trodde andre kunne gjøre det, og om de hadde tenkt på det. Spørsmålet inngår i en oppgave jeg fikk en gang, om mennesker og dagligpsykologi.

Noen mennesker er utolig naive og andre utrolig frekke, mens andre bare tror godt om absolutt alle uten egentlig å være dumme.

Du kan kanskje tenke deg at jeg blir skuffa når tenåringsønnen til de jeg besøker rapper 200 kr fra lommeboka mi i gangen. De siste 200 kr jeg hadde. Da "løsna det noe" oppi hue mitt.

Hva ville du gjort i et slikt tilfelle?

Skrevet

Ja, det tror jeg er mange som gjør :) Utrolig nok...

Gjest skraldepande
Skrevet

Ja, det tror jeg er mange som gjør :) Utrolig nok...

Faktisk ja. Min lærer sa at en uoffisiell undersøkelse viste at ca en tredel av alle kvinner og en tidel av menn hadde gjort det en eller annen gang.

Hvis det er riktig, hvorfor er ikke menn så nysgjerrige?

Gjest håper ikke det
Skrevet

Jeg har ikke medisinskapet på badet. Jeg går ikke i andres skap. Men jeg har gjort det.... en gang jeg var hos en venninne og det ikke var mer dopapir igjen.

Gjest håper ikke det
Skrevet

Det er deg. Det er ikke sikkert alle vil fortelle hvor mye antidepressiva og alskens psykogreier de dytter i seg.

Jeg ville i alle fall ikke lagt felle..... Så om de skulle åpne skapet? Det er vel ingen stor krise?

laguna1365380434
Skrevet

Det plager ikke meg i det hele tatt om gjestene vil gå i badeskapet..(Det regner jeg nesten med at noen gjør også, etter bind eller hodepinetablett, mens andre igjen sikkert spør først) Men så har ikke jeg noe hemmelig der heller, jeg regner med at det er et superalminnelig badeskap, med normale baderomsartikler og en liten doktorboks på øverste hylle med plater&pyrisept og sånn, hodepinetabletter,salver, nesedråper og øyevann o.l som man kan komme til å trenge..

Jeg kan ikke komme på hva slags medisiner som liksom ville være lugubre eller pinlige,men hadde jeg hatt en gigant tube med rumpesalve eller noe sånt hadde jeg kanskje lagt den et annet sted;-)

Jeg ville vært mye mere skeptisk til gjester som ville på soverommet eller i stueskuffer og sånn. Uten at jeg kan komme på at jeg har noe lugubert og pinlig der heller..;-)Men så sier i allefall min kotymeforståelse.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Faktisk ja. Min lærer sa at en uoffisiell undersøkelse viste at ca en tredel av alle kvinner og en tidel av menn hadde gjort det en eller annen gang.

Hvis det er riktig, hvorfor er ikke menn så nysgjerrige?

Men hvorfor er det så krise akkurat det? Hve er så hemmelig med badeskapet? Det er mange steder inni et hus jeg ville anse som langt mere private..

Og jupp,jeg innrømmer det glatt,jeg har åpnet andre menneskers badeskap..:-o Enten fordi jeg trenger å låne en tampax og sånn, eller bare for å kikke..det tror jeg de fleste gjør, sånn bare for å ha gjort det, jeg har nå hvertfall aldri fått noe voldsomt juicy på noen av åkikke i badeskapet deres.

:-)

Skrevet

Jeg tror ikke noen går i medisinskapet mitt; ikke er det på badet heller. Nær familie ville kanskje gjøre det, om de hadde bruk for en hodepinetablett.

Skrevet

Du har kanskje dildorensen et annet sted? ja?

Skrevet

Jeg skrev dette egentlig for å se om noen trodde andre kunne gjøre det, og om de hadde tenkt på det. Spørsmålet inngår i en oppgave jeg fikk en gang, om mennesker og dagligpsykologi.

Noen mennesker er utolig naive og andre utrolig frekke, mens andre bare tror godt om absolutt alle uten egentlig å være dumme.

Du kan kanskje tenke deg at jeg blir skuffa når tenåringsønnen til de jeg besøker rapper 200 kr fra lommeboka mi i gangen. De siste 200 kr jeg hadde. Da "løsna det noe" oppi hue mitt.

Hva ville du gjort i et slikt tilfelle?

Var jeg omtrent 100% sikker på hvem som hadde tatt pengene, hadde jeg kanskje spurt vedkommende. Jeg opplevde et tilsvarende tjuveri som fattig 15-årig hybelboer. Den eneste mulige tyven var en "venninne" som hadde kikket på noen bilder i lommeboken min. I ettertid husket jeg at hun hadde snudd seg vekk fra meg mens hun så på bildene, og kunne da lett ha tatt pengene. Hun blånektet selvsagt, så jeg så aldri de pengene mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...