Gå til innhold

Roter gjester i medisinskapet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har kanskje dildorensen et annet sted? ja?

Haha!

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• mariaflyfly

4

• mrxx

3

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er stor trengsel i snusefaget :-).

Fra et annet felt:

Jeg laget en mappe under min mappe på serveren, kalte den "hemmelig" og satte på overvåking av hvor mange som kikket i den. I løpet av en dag var 54 personer innom av 300 ansatte. De fant bare en fil som het Personer.txt som kun inneholdt ordene NYSGJERRIGPER! DU SKAL JOBBE - IKKE SNUSE!. Jeg hørte aldri noe om det :) Den lå der lenge.

:))))

Tror folk er mer nysgjerrige enn de vil innrømme.

Gjest skraldepande
Skrevet

:))))

Tror folk er mer nysgjerrige enn de vil innrømme.

Mappa ligger der enda, skriver en tidligere kollega, og tallet er nå 1232 besøkende! Merkelig. Så mange er de da ikke (nå 250 ca).

Mulig det skyldes søking/indeksering.

Gjest skraldepande
Skrevet

Er det vanlig å ha medisinskap på badet?

Ja, men kanskje ikke etter at jeg nevnte dette :)

Skrevet

Ja, men kanskje ikke etter at jeg nevnte dette :)

Medisinskap med lås er tingen! Må bare begynne å faktisk låse det, og legge vekk nøkkelen...

Gjest skraldepande
Skrevet

Medisinskap med lås er tingen! Må bare begynne å faktisk låse det, og legge vekk nøkkelen...

Paranoia?

Det var første tanken til flere her, men etterhvert som det skred fram, så var det ikke så urealistisk likevel.

Jeg tenkte også det først. For en latterlig tanke, men... hmmmm

Da jeg kom hjem så flyttet jeg noen greier et annet sted og kastet noe likevel :)

Skrevet

Paranoia?

Det var første tanken til flere her, men etterhvert som det skred fram, så var det ikke så urealistisk likevel.

Jeg tenkte også det først. For en latterlig tanke, men... hmmmm

Da jeg kom hjem så flyttet jeg noen greier et annet sted og kastet noe likevel :)

Joda, har vel også noe som ikke ligger i medisinskapet, men det ble flyttet LENGE før innlegget ditt. Var ikke noe nytt du kom med, faktisk, det har vært oppe både her og andre steder for flere år siden...

Gjest skraldepande
Skrevet

Joda, har vel også noe som ikke ligger i medisinskapet, men det ble flyttet LENGE før innlegget ditt. Var ikke noe nytt du kom med, faktisk, det har vært oppe både her og andre steder for flere år siden...

Jeg spøker -litt- dah :)

Privatliv er for mange veldig følsomt, og de fleste har noe de ikke vil dele med oss andre, i hvert fall ikke uten å ha kontroll.

Jeg har ingenting, ikke noe jeg ville blitt berørt av om noen oppdaget, men jeg presenterer meg ikke med mitt privatliv til alle.

Som en venninne sa: jeg hilser ikke med "Jeg er Anne og jeg er lesbisk!"

Skrevet

Jeg tolker det som et ja. ;)

Du tolker feil! :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Du har kanskje dildorensen et annet sted? ja?

Dildorens?

Jeg trodde man bare sleika den rein jeg.

Skrevet

Ettersom jeg har barn, er medisinskapet alltid låst. Hvis noen hadde tittet inn der, hadde det ikke gjort meg noe. Men det er klart det er en patetisk handling å snoke i andres medisiner. Folk som gjør slikt må ha et begivenhetsløst liv..

Skrevet

Du tolker feil! :)

Hadde jeg hatt dildorens stående, ville jeg ganske sikkert ikke latt den ligge og slenge i medisinskapet. *snill*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...