Gå til innhold

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ikke snakk om hannkatter, de pisser på lufteventilen her, så rommet innenfor virkelig får aroma. Jeg planlegger 220 volt spenning i metallgitteret de pisser på, det skulle få slutt på uvesenet.

Hadde en nabo som drev med avl på griser, til dette hadde han brunstlukt på sprayboks

Dette lukter veldig "spesiellt". Og jeg tagg av han en slik.

Husker ikke om jeg hadde slemme tanker da. Men en gang jeg kom fra fest dusja jeg soverommet til svigermor med denne.

Dette måtte ha gjort et sterkt inntrykk på henne for hun var ikke snakkesalig på mange dager.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Freya

8

• ShitDiddelyDo

8

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jøss, blir jo helt matt, jo! Takk!

*rødme*

For øvrig holder jeg en knapp på Klara Q og mAd, sååå nydelig farge!

Skrevet

Å dæven - nå skal jeg gå og sminke meg og legge ut nye bilder! hehe

Skrevet

Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh:

Jeg stemmer også på Åsemors baby.

Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming.

(Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.)

Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida.

De som vil bli fjernet blir selvsagt det :) jeg tar en lang fart og shiter i om ikke musikeren liker mine øyne best - jeg har selv øyne og se med - så jeg ser jo han har rett! :) hehe

Tootsieroll1365380854
Skrevet

De som vil bli fjernet blir selvsagt det :) jeg tar en lang fart og shiter i om ikke musikeren liker mine øyne best - jeg har selv øyne og se med - så jeg ser jo han har rett! :) hehe

lol

Det som er så bra med oss mennesker er at vi har forskjellig smak, så alle er nydelige i noens øyne.

PS! Ikke skrevet som trøst til Flisa, altså, bare sånn generelt ;O)

Skrevet

lol

Det som er så bra med oss mennesker er at vi har forskjellig smak, så alle er nydelige i noens øyne.

PS! Ikke skrevet som trøst til Flisa, altså, bare sånn generelt ;O)

Dere ungjenter skal være glad det ikke er puppegalleri! *skryter* hehe

Skrevet

Takk og sånn, og jeg syns Sheba. (Og Åsemors baby selvsagt) ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Dere ungjenter skal være glad det ikke er puppegalleri! *skryter* hehe

Hehe, jeg hadde ikke hatt nubbis i et puppegalleri, jeg ;O)

Skrevet

Ja, jeg ser jo pointet. Det gjør meg personlig altså ingenting, syntes bare at det var - _litt_ - dumt da, at det skulle bli en sånn "hvem har de peneste øynene på dol-kåring". Men klart jeg holder meg i forsamlingen. Har da ingenting å være skjemt av - jeg har blunka mang en kar dit jeg vil ha ham med mine jeg ... ;o)

Og det er klart at man kan ta et enda bedre gjennomtenkt og shina bilde og legge ut (som du er inne på). Hehe.

Og musikeren må sende deg sine ...

Gjest Timon&Pumba
Skrevet

Er ikke dette en litt smakløs tråd? Nekter å tro det var dette Flisa ville med sida si (som jeg forøvrig ikke kommer inn på akkurat nå.)

Gjest kåri kåringsen
Skrevet

Jeg synes f.eks. flisa har koselige øyne.

Skrevet

Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh:

Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming.

(Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.)

Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida.

Enig med deg Gyda. Det var ikke en øyemissekåring jeg ville delta i.

Skrevet

Enig med deg Gyda. Det var ikke en øyemissekåring jeg ville delta i.

Men da kan du jo igrunn bare la være - det gjør jeg. Ikke fordi jeg har stygge øyne, men fordi jeg ikke har noen interesse av å vise dem frem.

Ville du hatt hel kropp missekåring kanskje :-)

Skrevet

Døh... Rull inn puppen 'a:-)

Og les innlegget mitt en gang til:-)

Skrevet

Jeg synes f.eks. flisa har koselige øyne.

Å DU VERDEN! *svinser rundt og vil heller ha sexy enn koselige* :)

Skrevet

Å dæven - nå skal jeg gå og sminke meg og legge ut nye bilder! hehe

Det er jo morsomt med øyekåring, men jeg er redd for at dette utspillet vil føre til at ikke flere vil legge ut øynene sine.

Derfor foreslår jeg at du legger ut doløyegalleriet på en ny adresse. Adressen mailer du bare til de som har lagt ut øynene sine.

Dermed er det bare de som har "lagt seg ut for hogg" som kan være med og stemme.

Skrevet

Det er jo morsomt med øyekåring, men jeg er redd for at dette utspillet vil føre til at ikke flere vil legge ut øynene sine.

Derfor foreslår jeg at du legger ut doløyegalleriet på en ny adresse. Adressen mailer du bare til de som har lagt ut øynene sine.

Dermed er det bare de som har "lagt seg ut for hogg" som kan være med og stemme.

hoff nei - det orker jeg ikke - - - :)

Gjest kåri kåringsen
Skrevet

Å DU VERDEN! *svinser rundt og vil heller ha sexy enn koselige* :)

Ok da; du har sexy brune øyne!;)

Skrevet

hoff nei - det orker jeg ikke - - - :)

Den er grei, men da trekker jeg meg fra galleriet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...