IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ikke snakk om hannkatter, de pisser på lufteventilen her, så rommet innenfor virkelig får aroma. Jeg planlegger 220 volt spenning i metallgitteret de pisser på, det skulle få slutt på uvesenet. Hadde en nabo som drev med avl på griser, til dette hadde han brunstlukt på sprayboks Dette lukter veldig "spesiellt". Og jeg tagg av han en slik. Husker ikke om jeg hadde slemme tanker da. Men en gang jeg kom fra fest dusja jeg soverommet til svigermor med denne. Dette måtte ha gjort et sterkt inntrykk på henne for hun var ikke snakkesalig på mange dager. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jøss, blir jo helt matt, jo! Takk! *rødme* For øvrig holder jeg en knapp på Klara Q og mAd, sååå nydelig farge! 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Å dæven - nå skal jeg gå og sminke meg og legge ut nye bilder! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh: Jeg stemmer også på Åsemors baby. Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming. (Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.) Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida. De som vil bli fjernet blir selvsagt det jeg tar en lang fart og shiter i om ikke musikeren liker mine øyne best - jeg har selv øyne og se med - så jeg ser jo han har rett! hehe 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 De som vil bli fjernet blir selvsagt det jeg tar en lang fart og shiter i om ikke musikeren liker mine øyne best - jeg har selv øyne og se med - så jeg ser jo han har rett! hehe lol Det som er så bra med oss mennesker er at vi har forskjellig smak, så alle er nydelige i noens øyne. PS! Ikke skrevet som trøst til Flisa, altså, bare sånn generelt ;O) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 lol Det som er så bra med oss mennesker er at vi har forskjellig smak, så alle er nydelige i noens øyne. PS! Ikke skrevet som trøst til Flisa, altså, bare sånn generelt ;O) Dere ungjenter skal være glad det ikke er puppegalleri! *skryter* hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Takk og sånn, og jeg syns Sheba. (Og Åsemors baby selvsagt) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Dere ungjenter skal være glad det ikke er puppegalleri! *skryter* hehe Hehe, jeg hadde ikke hatt nubbis i et puppegalleri, jeg ;O) 0 Siter
Gyda Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 De som vil bli fjernet blir selvsagt det jeg tar en lang fart og shiter i om ikke musikeren liker mine øyne best - jeg har selv øyne og se med - så jeg ser jo han har rett! hehe Ja, jeg ser jo pointet. Det gjør meg personlig altså ingenting, syntes bare at det var - _litt_ - dumt da, at det skulle bli en sånn "hvem har de peneste øynene på dol-kåring". Men klart jeg holder meg i forsamlingen. Har da ingenting å være skjemt av - jeg har blunka mang en kar dit jeg vil ha ham med mine jeg ... ;o) Og det er klart at man kan ta et enda bedre gjennomtenkt og shina bilde og legge ut (som du er inne på). Hehe. Og musikeren må sende deg sine ... 0 Siter
Gjest Timon&Pumba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke dette en litt smakløs tråd? Nekter å tro det var dette Flisa ville med sida si (som jeg forøvrig ikke kommer inn på akkurat nå.) 0 Siter
Gjest kåri kåringsen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg synes f.eks. flisa har koselige øyne. 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh: Jeg stemmer også på Åsemors baby. Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming. (Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.) Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida. Enig med deg Gyda. Det var ikke en øyemissekåring jeg ville delta i. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Enig med deg Gyda. Det var ikke en øyemissekåring jeg ville delta i. Men da kan du jo igrunn bare la være - det gjør jeg. Ikke fordi jeg har stygge øyne, men fordi jeg ikke har noen interesse av å vise dem frem. Ville du hatt hel kropp missekåring kanskje :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg gjentar det jeg skrev og legger det her på rett plass, fordi det ved en feiltagelse kom som svar til Minas Tirh: Jeg stemmer også på Åsemors baby. Jeg tror ikke akkurat flisa la opp til at dette skulle bli en slags "missekåring", og i alle fall burde du legge inn dine egne øyne "for hogg" dersom du vil sette i gang en slik avstemming. (Og det er klart at jeg - og sikkert alle andre som ikke blir nevnt og komme opp på en slik liste - vil føle oss sårede og vonbrotne ;o.) Men alvorlig talt så synes jeg faktisk ikke denne "øyesamlingen" skal brukes til slikt. Ingen har stilt opp der for å bli målt og bedømt etter utseende. Hvis det blir slik bør flisa flisa vurdere å fjerne hele sida. Døh... Rull inn puppen 'a:-) Og les innlegget mitt en gang til:-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg synes f.eks. flisa har koselige øyne. Å DU VERDEN! *svinser rundt og vil heller ha sexy enn koselige* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Å dæven - nå skal jeg gå og sminke meg og legge ut nye bilder! hehe Det er jo morsomt med øyekåring, men jeg er redd for at dette utspillet vil føre til at ikke flere vil legge ut øynene sine. Derfor foreslår jeg at du legger ut doløyegalleriet på en ny adresse. Adressen mailer du bare til de som har lagt ut øynene sine. Dermed er det bare de som har "lagt seg ut for hogg" som kan være med og stemme. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo morsomt med øyekåring, men jeg er redd for at dette utspillet vil føre til at ikke flere vil legge ut øynene sine. Derfor foreslår jeg at du legger ut doløyegalleriet på en ny adresse. Adressen mailer du bare til de som har lagt ut øynene sine. Dermed er det bare de som har "lagt seg ut for hogg" som kan være med og stemme. hoff nei - det orker jeg ikke - - - 0 Siter
Gjest kåri kåringsen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Å DU VERDEN! *svinser rundt og vil heller ha sexy enn koselige* Ok da; du har sexy brune øyne! 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ok da; du har sexy brune øyne! *bølgen* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hoff nei - det orker jeg ikke - - - Den er grei, men da trekker jeg meg fra galleriet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.