Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok! :) sletter deg straks :)

Ta bort meg også da, er du grei.

Thanks.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Freya

8

• ShitDiddelyDo

8

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

ok! :) sletter deg straks :)

Ta bort meg også.

Jeg er ikke stemt fram som favoritt av en eneste jævel, så det her gidder jeg ikke lenger!

Skrevet

Det er aldri for sent å snu! Velkommen inn ;O)

Jo takk, bedre sent enn aldri :-)

Kunne jo vært artig om flisa ville ha bilder av tenner/munn også.

Etterpå kunne man jo tatt de forskjellige delene av de beste og satt sammen hva som passet best - hehe :-)

Det ville nok blitt et bra dolmonster.

Seriøst -Egentlig er det dumt med bare øynene også, det hadde vært bedre med hele ansiktet, men jeg har sett bilder av de fleste gamle dolerne, men ikke de nye så det kunne jo vært artig :-)

Skrevet

Ta bort meg også.

Jeg er ikke stemt fram som favoritt av en eneste jævel, så det her gidder jeg ikke lenger!

Du kan være min guttefavoritt, siden jeg var din jentefavoritt! :)

Skrevet

Ta bort meg også da, er du grei.

Thanks.

Fanken dette smaker det jobb av - tar bort hele siden jeg!

Skrevet

Jo takk, bedre sent enn aldri :-)

Kunne jo vært artig om flisa ville ha bilder av tenner/munn også.

Etterpå kunne man jo tatt de forskjellige delene av de beste og satt sammen hva som passet best - hehe :-)

Det ville nok blitt et bra dolmonster.

Seriøst -Egentlig er det dumt med bare øynene også, det hadde vært bedre med hele ansiktet, men jeg har sett bilder av de fleste gamle dolerne, men ikke de nye så det kunne jo vært artig :-)

Tar bort siden jeg :)

Skrevet

Jøss, blir jo helt matt, jo! Takk!

*rødme*

For øvrig holder jeg en knapp på Klara Q og mAd, sååå nydelig farge!

*blush*

Takk skal du ha!

Kommer ikke inn, jeg - så jeg får ikke sett dine - men de er sikkert kjeeempefine!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan være min guttefavoritt, siden jeg var din jentefavoritt! :)

Ah, så kos. Filmsmak har du også! :)

Skrevet

Ah, så kos. Filmsmak har du også! :)

Ja, vi skulle vel se Titanic en gang vi... Hehe. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, vi skulle vel se Titanic en gang vi... Hehe. :)

Den kommer snart i en fin dvd-utgave. Lurer på om det ikke er i november. Det skal bli stas!

Jeg er en av de få guttene som tør å innrømme at jeg liker filmen veldig godt. :)

Skrevet

Den kommer snart i en fin dvd-utgave. Lurer på om det ikke er i november. Det skal bli stas!

Jeg er en av de få guttene som tør å innrømme at jeg liker filmen veldig godt. :)

Jeg er jente og tør jo nesten ikke innrømme det... hihi :)

*gjemmer meg bak SDD*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er jente og tør jo nesten ikke innrømme det... hihi :)

*gjemmer meg bak SDD*

Jeg kan til og med innrømme at jeg synes Leonardo er en svært habil skuespiller, så lenge han ikke blir plassert i roller som overhodet ikke passer ham. F.eks. som gangster i New York.

Han er en fløtepus, men han er en glimrende fløtepus.

Nå får jeg snart homsestempelet på meg igjen... :)

Skrevet

Jeg kan til og med innrømme at jeg synes Leonardo er en svært habil skuespiller, så lenge han ikke blir plassert i roller som overhodet ikke passer ham. F.eks. som gangster i New York.

Nåja... Har ingen problemer med å anerkjenne kvinnelige skuespillere jeg, så da får vel jeg lesbestempel da eller? :)

Skrevet

Jeg synes du er veldig mandig, sdd:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes du er veldig mandig, sdd:-)

Det er alt som betyr noe! :)

Skrevet

Min favoritt her er helt klart Aasemor... Et meget vakkert blikk (og hun er ogsà tydeligvis velsignet med et skarpt sinn, ut i fra det jeg har lest av henne her). Er ogsà veldig svak for ILDG' katt:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nåja... Har ingen problemer med å anerkjenne kvinnelige skuespillere jeg, så da får vel jeg lesbestempel da eller? :)

Nei, det blir vel ikke det samme. Problemet er at Leonardo har et ufortjent rykte som fløtepus. Litt på samme måte som Tom Cruise i sin tid hadde. Også han en jævla dyktig skuespiller, men han har vel aldri blitt skikkelig anerkjent. Sannsynligvis fordi han aldri har blitt kvitt ungpikeidol stempelet sitt.

Leonardo har spilt for mange fløteroller, men han briljerer når han får sjansen. F.eks. gjør han seg veldig godt i Titanic, han er glimrende i Gilbert Grape og The Basketball Diaries, og selv om jeg syntes The Aviator var lang og kjedelig, er det liten tvil om at han imponerte stort i den rollen.

Skrevet

Fanken dette smaker det jobb av - tar bort hele siden jeg!

Det var nà likevel en bàde morsom og bra idé, iallefall for de som ikke tar deg selv altfor höytidelig:-)

Skrevet

Nei, det blir vel ikke det samme. Problemet er at Leonardo har et ufortjent rykte som fløtepus. Litt på samme måte som Tom Cruise i sin tid hadde. Også han en jævla dyktig skuespiller, men han har vel aldri blitt skikkelig anerkjent. Sannsynligvis fordi han aldri har blitt kvitt ungpikeidol stempelet sitt.

Leonardo har spilt for mange fløteroller, men han briljerer når han får sjansen. F.eks. gjør han seg veldig godt i Titanic, han er glimrende i Gilbert Grape og The Basketball Diaries, og selv om jeg syntes The Aviator var lang og kjedelig, er det liten tvil om at han imponerte stort i den rollen.

Ja, skjønner hva du mener. Synes han ser ut som en forvokst guttunge, men likevel blir jeg ganske fascinert når jeg ser ham på lerretet. Det er nok noe med ham. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...