Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nà likevel en bàde morsom og bra idé, iallefall for de som ikke tar deg selv altfor höytidelig:-)

Eh... "seg selv", skulle det selvsagt stà; for mye god vin pà en söndagskveld.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Freya

8

• ShitDiddelyDo

8

• Gyda

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk:) glemte å telle om vi virkelig var ti hannkatter der:)

Du er nr. 10 og mennene er 4;) Ikke akkurat kompliment:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du er nr. 10 og mennene er 4;) Ikke akkurat kompliment:)

Nå ble jeg deppa altså:-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, skjønner hva du mener. Synes han ser ut som en forvokst guttunge, men likevel blir jeg ganske fascinert når jeg ser ham på lerretet. Det er nok noe med ham. :)

Han er dyktig. Han må bare kjenne sine begrensninger. For i Gangs Of New York ødela han filmen fullstendig, men det kan vel egentlig en habil regissør takke seg selv for.

For en kan ikke annet enn å lure på hva faen Martin Scorsese hadde røyket den dagen han fikk den svært lite glupe ideèn om å spørre Leonardo om han ville ha hovedrollen i gangsterdramaet hans.

Skrevet

Nå ble jeg deppa altså:-/

Du får ta det som det var ment - en spøk.

;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du får ta det som det var ment - en spøk.

;o)

Når man kommer i min alder, blir man glad for komplimenter;) Jeg kunne vært far til de fleste der inne:)

Skrevet

Når man kommer i min alder, blir man glad for komplimenter;) Jeg kunne vært far til de fleste der inne:)

Du kan aldeles umulig være min far;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du kan aldeles umulig være min far;)

De FLESTE bebba,les igjen.

Skrevet

De FLESTE bebba,les igjen.

Hvis jeg leser igjen så er det en fare for at jeg innser at jeg kunne være mor til de fleste, og den sjansen kan jeg da ikke ta?

Skrevet

Det var nà likevel en bàde morsom og bra idé, iallefall for de som ikke tar deg selv altfor höytidelig:-)

Ja, jeg kjente ikke igjen neon bare på øya i alle fall -men sser nå at jeg skulle ha gredd øyebryna! hehe

Skrevet

Adelina hadde nydelige øyne. :)

Tusen takk Amber sun. Det var kjempekoselig å høre :-) Du har vakre øyne du også og en herlig personlighet.

Syntes igrunn det var svært mange pene øyne i galleriet.

Skrevet

Tusen takk Amber sun. Det var kjempekoselig å høre :-) Du har vakre øyne du også og en herlig personlighet.

Syntes igrunn det var svært mange pene øyne i galleriet.

:-D

Enig i at det er mange fine øyepar der ja. :)

Skrevet

Takk og sånn, og jeg syns Sheba. (Og Åsemors baby selvsagt) ;)

Åsemors baby har jo DE øyevippene, dah! :)

• 8 måneder senere...
Gjest jkkmljlkæ
Skrevet

Min stemme går til Freya.

Den jenta har sykt pene øyne!

Av gutta er jeg soleklar favoritt. I all beskjedenhet. Til tross for rabiate øyetakter på det bildet.

klk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...