Anaïs Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det var nà likevel en bàde morsom og bra idé, iallefall for de som ikke tar deg selv altfor höytidelig:-) Eh... "seg selv", skulle det selvsagt stà; for mye god vin pà en söndagskveld. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Takk:) glemte å telle om vi virkelig var ti hannkatter der:) Du er nr. 10 og mennene er 4;) Ikke akkurat kompliment:) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Du er nr. 10 og mennene er 4;) Ikke akkurat kompliment:) Nå ble jeg deppa altså:-/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, skjønner hva du mener. Synes han ser ut som en forvokst guttunge, men likevel blir jeg ganske fascinert når jeg ser ham på lerretet. Det er nok noe med ham. Han er dyktig. Han må bare kjenne sine begrensninger. For i Gangs Of New York ødela han filmen fullstendig, men det kan vel egentlig en habil regissør takke seg selv for. For en kan ikke annet enn å lure på hva faen Martin Scorsese hadde røyket den dagen han fikk den svært lite glupe ideèn om å spørre Leonardo om han ville ha hovedrollen i gangsterdramaet hans. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nå ble jeg deppa altså:-/ Du får ta det som det var ment - en spøk. ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Du får ta det som det var ment - en spøk. ;o) Når man kommer i min alder, blir man glad for komplimenter;) Jeg kunne vært far til de fleste der inne:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Når man kommer i min alder, blir man glad for komplimenter;) Jeg kunne vært far til de fleste der inne:) Du kan aldeles umulig være min far;) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Du kan aldeles umulig være min far;) De FLESTE bebba,les igjen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 De FLESTE bebba,les igjen. Hvis jeg leser igjen så er det en fare for at jeg innser at jeg kunne være mor til de fleste, og den sjansen kan jeg da ikke ta? 0 Siter
flisa Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det var nà likevel en bàde morsom og bra idé, iallefall for de som ikke tar deg selv altfor höytidelig:-) Ja, jeg kjente ikke igjen neon bare på øya i alle fall -men sser nå at jeg skulle ha gredd øyebryna! hehe 0 Siter
Ade|ina Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Adelina hadde nydelige øyne. Tusen takk Amber sun. Det var kjempekoselig å høre :-) Du har vakre øyne du også og en herlig personlighet. Syntes igrunn det var svært mange pene øyne i galleriet. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Tusen takk Amber sun. Det var kjempekoselig å høre :-) Du har vakre øyne du også og en herlig personlighet. Syntes igrunn det var svært mange pene øyne i galleriet. :-D Enig i at det er mange fine øyepar der ja. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Takk og sånn, og jeg syns Sheba. (Og Åsemors baby selvsagt) Åsemors baby har jo DE øyevippene, dah! 0 Siter
Gjest jkkmljlkæ Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Min stemme går til Freya. Den jenta har sykt pene øyne! Av gutta er jeg soleklar favoritt. I all beskjedenhet. Til tross for rabiate øyetakter på det bildet. klk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.