Gå til innhold

Jeg hadde en drøm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du slåss med noen?

Man kan slåss på så mange vis! .) PÅ tørre nevene er vel det kjedeligste :)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

11

• Jeg er en annen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man kan slåss på så mange vis! .) PÅ tørre nevene er vel det kjedeligste :)

Men det kunne blitt interessant å lese om det. :)

Ulv i nevekamp med naboen. Du må ærlig innrømme at det hadde blitt artig lesning. :)

Skrevet

Men det kunne blitt interessant å lese om det. :)

Ulv i nevekamp med naboen. Du må ærlig innrømme at det hadde blitt artig lesning. :)

Klart det! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klart det! :-)

Men jeg slutter aldri å imponeres over hvor ofte Ulv kommer i konflikter med en eller annen.

Kanskje på tide at han tar et hint og forstår at det ikke er alle andre som er gærne. :)

Skrevet

Men jeg slutter aldri å imponeres over hvor ofte Ulv kommer i konflikter med en eller annen.

Kanskje på tide at han tar et hint og forstår at det ikke er alle andre som er gærne. :)

Ser visst ikke de konliktene jeg -ser bare masse diskusjoner og det syns jeg er spennende.

Jeg er en annen
Skrevet

Ser visst ikke de konliktene jeg -ser bare masse diskusjoner og det syns jeg er spennende.

Skulle vært diplomat, du flisa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har ikke vært sjelden de siste årene at den mannen rabler ned eksempler på konflikter han stadig har med folk, enten det er fordi han tropper opp hos nabokona med en humoristisk kjempedildo, eller fordi han visstnok er bannlyst av lokalavisa borti dalen der. :)

Men han er nå litt morsom også der han mest av alt minner om en kronisk kranglende kjempenisse. :)

Skrevet

Skulle vært diplomat, du flisa.

Ja, det har jeg tenkt på sjøl! :-) hehe

Skrevet

Det har ikke vært sjelden de siste årene at den mannen rabler ned eksempler på konflikter han stadig har med folk, enten det er fordi han tropper opp hos nabokona med en humoristisk kjempedildo, eller fordi han visstnok er bannlyst av lokalavisa borti dalen der. :)

Men han er nå litt morsom også der han mest av alt minner om en kronisk kranglende kjempenisse. :)

Det er jo omgivelsene hans som i såfall ikke orker folk som ikke er A4 :)

Skrevet

Problemet er at "ingen" har humor, og det er det morsomste av alt.

Tull og tøys. Dette har da ingenting med humor å gjøre.

".........................................."

Skrevet

Ikke bare driter du deg ut, men du fatter ikke at det fins folk som gir f i hva andre tror og mener. Snur bare ryggen til når andre er uhøflige og urimelige.

Nå vaser du noe helt utrolig her. Først kommer du med noe vrøvl om humor, og så anklager du de som stiller spørsmålstegn ved det du sier (som du ikke vil diskutere) for å drite seg ut.

Hva er poenget med hele tiden å kaste rundt deg med spissformuleringer, som ikke kan sees på som annet enn forsøk på provokasjoner, og så ignorere du ethvert tilløp til å diskutére det du sier? Får du noe ut av det? I såfall lurer jeg veldig på hva. Og ikke kom med humor og andres manglende evne til å forstå ditt og datt - det blir helt malplassert i denne sammenhengen.

Og nå skal du vel anklage meg for å være "uhøflig" mot deg også, og påpeke hvor mye du bare snur ryggen til det.

"........................................."

Skrevet

Smil litt a'søten, det er lørran! .) *skål!*

Jeg smiler fra øre til øre, jeg :-)

Likevel må jeg vel kunne uttrykke min undring over dette rare fenomenet?

Skrevet

Skål!

Underlig at folk er så nærtagende?

"Underlig at folk er så nærtagende?"

Hvilken planet er det du befinner deg på egentlig?

"..........................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

Tull og tøys. Dette har da ingenting med humor å gjøre.

"Ikke sett bestemor ut på anbud, men del henne opp i småbiter og skyll henne ned i dassen"

Du mener at det er seriøst ment?

Gubbevare!

Gjest skraldepande
Skrevet

Nå vaser du noe helt utrolig her. Først kommer du med noe vrøvl om humor, og så anklager du de som stiller spørsmålstegn ved det du sier (som du ikke vil diskutere) for å drite seg ut.

Hva er poenget med hele tiden å kaste rundt deg med spissformuleringer, som ikke kan sees på som annet enn forsøk på provokasjoner, og så ignorere du ethvert tilløp til å diskutére det du sier? Får du noe ut av det? I såfall lurer jeg veldig på hva. Og ikke kom med humor og andres manglende evne til å forstå ditt og datt - det blir helt malplassert i denne sammenhengen.

Og nå skal du vel anklage meg for å være "uhøflig" mot deg også, og påpeke hvor mye du bare snur ryggen til det.

"........................................."

Nå foregripes det her.

Jeg er ikke så forutsigbar.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg smiler fra øre til øre, jeg :-)

Likevel må jeg vel kunne uttrykke min undring over dette rare fenomenet?

Hva med fenomenet "Prozak"?

Med all respekt

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joa, det er jo også en måte å si det på hvis den samme personen stadig havner i trøbbel.

Men jeg vet hva jeg tror om den saken. :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Hvem er denne ulykkelige som baksnakkes så intenst?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem er denne ulykkelige som baksnakkes så intenst?

Vi baksnakker deg ikke.

Du sitter jo her og flørter med oss.

Gjest skraldepande
Skrevet

Vi baksnakker deg ikke.

Du sitter jo her og flørter med oss.

Jeg forstår bare at du er veldig opptatt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...