Gå til innhold

Jeg hadde en drøm....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår bare at du er veldig opptatt av det.

Ja, jeg er veldig opptatt av deg.

Tror jeg drømte om deg her en natt. Det var stas. Bare jeg og deg.

Sånne drømmer er kos.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

11

• Jeg er en annen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest skraldepande
Skrevet

Ja, jeg er veldig opptatt av deg.

Tror jeg drømte om deg her en natt. Det var stas. Bare jeg og deg.

Sånne drømmer er kos.

Siden du tydeligvis mener jeg er mann, så har du sikkert en plan for å holde meg unna "haremet" ditt?

Hva består den i?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden du tydeligvis mener jeg er mann, så har du sikkert en plan for å holde meg unna "haremet" ditt?

Hva består den i?

Så-så. Ikke furt. Jeg hadde vært like enkel å kjenne igjen jeg dersom jeg skiftet nick flere ganger i uka.

Det er bare å starte en shavetråd og jeg avslører meg tvert, uansett nick.

Gjest skraldepande
Skrevet

Så-så. Ikke furt. Jeg hadde vært like enkel å kjenne igjen jeg dersom jeg skiftet nick flere ganger i uka.

Det er bare å starte en shavetråd og jeg avslører meg tvert, uansett nick.

Jeg gir stort sett faen i om noen tror det ene eller det andre.

Men jeg skal gjøre et unntak:

I dag bryr jeg meg om det.

Om tre minutter er dagen slutt, og dermed er jeg fritatt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg gir stort sett faen i om noen tror det ene eller det andre.

Men jeg skal gjøre et unntak:

I dag bryr jeg meg om det.

Om tre minutter er dagen slutt, og dermed er jeg fritatt.

Du bryr deg jo alltid om det. Så unntaket må i så fall komme om et par minutter når dagen er omme og du ikke bryr deg om det lenger.

Skrevet

"Ikke sett bestemor ut på anbud, men del henne opp i småbiter og skyll henne ned i dassen"

Du mener at det er seriøst ment?

Gubbevare!

Nå fabler du igjen, og du vet det. Jeg kommenterte den fjollete og utrolig utslitte frasen som går ut på å mase om pol pot og stalin når man skal kritisere sosialistisk politikk i 2005. Dette skjønte du, og du skjønner også hva jeg mener når jeg etterlyser at du faktisk følger opp det du skriver. At du gir f... i det, og alltid begynner å mase om helt irrelevante ting, skjønner ikke jeg.

"......................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

Du bryr deg jo alltid om det. Så unntaket må i så fall komme om et par minutter når dagen er omme og du ikke bryr deg om det lenger.

For sent.

Gjest skraldepande
Skrevet

Nå fabler du igjen, og du vet det. Jeg kommenterte den fjollete og utrolig utslitte frasen som går ut på å mase om pol pot og stalin når man skal kritisere sosialistisk politikk i 2005. Dette skjønte du, og du skjønner også hva jeg mener når jeg etterlyser at du faktisk følger opp det du skriver. At du gir f... i det, og alltid begynner å mase om helt irrelevante ting, skjønner ikke jeg.

"......................................."

Verden er urettferdig og uberegnelig.

Skrevet

Hva med fenomenet "Prozak"?

Med all respekt

For all del :-)

Forøvrig er du farlig nære å motsi deg selv nå - pass på.

".........................................."

Skrevet

Verden er urettferdig og uberegnelig.

Goddag mann, hostesaft.

"..................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

For all del :-)

Forøvrig er du farlig nære å motsi deg selv nå - pass på.

".........................................."

Ækkesånøye.

Er det ikke no fart og anklager her i dag?

Gjest skraldepande
Skrevet

Mitt inntrykk er at du framstår temmelig usympatisk med dine personangrep, men det går bare ut over deg selv. Det du driver med er skudd i mørket i håp om en eller annen bekreftelse på noe vi ikke skjønner. Men at det er noen der ute du hater, det skjønner vi. Hat er som sjalusi, det bringer deg ingenting.

Skrevet

Mitt inntrykk er at du framstår temmelig usympatisk med dine personangrep, men det går bare ut over deg selv. Det du driver med er skudd i mørket i håp om en eller annen bekreftelse på noe vi ikke skjønner. Men at det er noen der ute du hater, det skjønner vi. Hat er som sjalusi, det bringer deg ingenting.

*LOL* "Hat"?!?!?! *rister på hodet*

Du har ikke vurdert bittelitt moderasjon i dine "vurderinger" noengang?

"........................................"

Gjest skraldepande
Skrevet

*LOL* "Hat"?!?!?! *rister på hodet*

Du har ikke vurdert bittelitt moderasjon i dine "vurderinger" noengang?

"........................................"

Fins det noen grunn til det?

Skrevet

Fins det noen grunn til det?

Så absolutt. Hvis du tror noen av oss som har "kranglet" med deg i denne tråden føler noen form for _hat_ overfor deg, så overvurderer du deg selv og din betydning noe helt enormt :-)

"............................................"

Gjest skraldepande
Skrevet

Så absolutt. Hvis du tror noen av oss som har "kranglet" med deg i denne tråden føler noen form for _hat_ overfor deg, så overvurderer du deg selv og din betydning noe helt enormt :-)

"............................................"

Ikke meg, men "Ulv".

Jeg ser helst at du holder de to fra hverandre. Hvis du gjør det, virker det hele ganske absurd. Om du ikke gjør det, spiller det ingen rolle for meg.

Når jeg ser på historikken her på DOL, så virker det -ganske- så personlig. Og det ser også ut som noen kødder noe helt infernalsk med dere.

Skrevet

Ikke meg, men "Ulv".

Jeg ser helst at du holder de to fra hverandre. Hvis du gjør det, virker det hele ganske absurd. Om du ikke gjør det, spiller det ingen rolle for meg.

Når jeg ser på historikken her på DOL, så virker det -ganske- så personlig. Og det ser også ut som noen kødder noe helt infernalsk med dere.

Jeg har da ikke snakket om noen "ulv" når jeg har snakket til deg, har jeg?

For å sitere deg: Prøv å holde meg og andre fra hverandre :-)

"..........................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg har da ikke snakket om noen "ulv" når jeg har snakket til deg, har jeg?

For å sitere deg: Prøv å holde meg og andre fra hverandre :-)

"..........................................."

Det er sikkert moro å kopiere påstander og utsagn fra tidligere irriterende innlegg som andre har skrevet.

Noen er trolig skikkelig frekke, og jeg skjønner ofte at dette kan ikke være samme personer som skriver nå som da.

Skrevet

Det er sikkert moro å kopiere påstander og utsagn fra tidligere irriterende innlegg som andre har skrevet.

Noen er trolig skikkelig frekke, og jeg skjønner ofte at dette kan ikke være samme personer som skriver nå som da.

Hva er det du snakker om? Hvilke innlegg er det jeg har kopiert?

"........................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

Hva er det du snakker om? Hvilke innlegg er det jeg har kopiert?

"........................................."

Dette mister litt fotfestet, da jeg ikke vet hvem som er hvem.

:-)

Men det er litt av sjarmen.

Det gjelder å holde tunga rett i munnen, og ikke la fantasien ta overhånd, for plutselig sitter jeg på galehuset (ops jeg er jo der,jo!) snart.

Tar det som underholdning, tar jeg det på alvor, blir det feil.

Jeg må sitte her å se på skjermene mine, så da er det kjekt å vri huet med noe annet i blant, selv om jeg også har TV med 122 kanaler på skjermen.

*stolen knirker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...