ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Mitt inntrykk er at du framstår temmelig usympatisk med dine personangrep, men det går bare ut over deg selv. Det du driver med er skudd i mørket i håp om en eller annen bekreftelse på noe vi ikke skjønner. Men at det er noen der ute du hater, det skjønner vi. Hat er som sjalusi, det bringer deg ingenting. Jupp. Jeg lever et liv i den dypeste avmakt. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jupp. Jeg lever et liv i den dypeste avmakt. Sånn skal det være. Drit i det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ikke meg, men "Ulv". Jeg ser helst at du holder de to fra hverandre. Hvis du gjør det, virker det hele ganske absurd. Om du ikke gjør det, spiller det ingen rolle for meg. Når jeg ser på historikken her på DOL, så virker det -ganske- så personlig. Og det ser også ut som noen kødder noe helt infernalsk med dere. Det er simpelthen umulig å svare seriøst på dette vannviddet. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det er simpelthen umulig å svare seriøst på dette vannviddet. Psykologen har gitt opp også. Hun løp skrikende nedover veien, og fekta med armene og ropte advarsler til alle hun møtte om meg. Alle tok inn unger, hunder og katter og låste dørene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.