Gå til innhold

Jeg hadde en drøm....

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

11

• Jeg er en annen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mitt inntrykk er at du framstår temmelig usympatisk med dine personangrep, men det går bare ut over deg selv. Det du driver med er skudd i mørket i håp om en eller annen bekreftelse på noe vi ikke skjønner. Men at det er noen der ute du hater, det skjønner vi. Hat er som sjalusi, det bringer deg ingenting.

Jupp. Jeg lever et liv i den dypeste avmakt.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jupp. Jeg lever et liv i den dypeste avmakt.

Sånn skal det være. Drit i det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke meg, men "Ulv".

Jeg ser helst at du holder de to fra hverandre. Hvis du gjør det, virker det hele ganske absurd. Om du ikke gjør det, spiller det ingen rolle for meg.

Når jeg ser på historikken her på DOL, så virker det -ganske- så personlig. Og det ser også ut som noen kødder noe helt infernalsk med dere.

Det er simpelthen umulig å svare seriøst på dette vannviddet.

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er simpelthen umulig å svare seriøst på dette vannviddet.

Psykologen har gitt opp også.

Hun løp skrikende nedover veien, og fekta med armene og ropte advarsler til alle hun møtte om meg. Alle tok inn unger, hunder og katter og låste dørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...