Gå til innhold

HVILKEN BIL? FORSLAG?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøpe bil
Skrevet

Vi skal kjøpe bil i løpet av høsten og tenkte jeg skulle begynne å sondere terrenget litt..., men jeg kan ingenting om biler og bilmerker. Vi skal kjøpe en bil som ikke er så veldig dyr, som man kan sitte litt høyt i og som har bagasjerom som rommer litt.. Noen forslag??

Skrevet

Ikke ett spørsmål engang, Citroen Berlingo eller Peugot Partner.

GENIALE biler, men sitter høyt, stoooort bagasjerom, og plass til tre voksne bak =)

Billige er de også, spesielt brukt.

Lite feil på de, driftsikre.

Gjest Kjøpe bil
Skrevet

Ikke ett spørsmål engang, Citroen Berlingo eller Peugot Partner.

GENIALE biler, men sitter høyt, stoooort bagasjerom, og plass til tre voksne bak =)

Billige er de også, spesielt brukt.

Lite feil på de, driftsikre.

Her traff du blink. Nettopp noe slikt jeg var på jakt etter :-) Tusen takk! Og flere tips mottas gjerne!

Gjest deprimerte meg
Skrevet

Peugot 405 stv? Hvis du skal ha helt billig ( ca 50000 ). Eller kanskje en Mazda 6? Eller volvo v40

Gjest Berlingopartner
Skrevet

Her traff du blink. Nettopp noe slikt jeg var på jakt etter :-) Tusen takk! Og flere tips mottas gjerne!

Må bare støtte Excelsion sitt forslag. Disse bilene er billige og bra. Enda billigere hvis dere bare trenger to seter.

Skrevet

Toyota RAV (SUV-type bil). Skal jeg ha bil, skal jeg ha en slik. Men de er dyre, desverre.

"............................................"

Gjest Kjøpe bil
Skrevet

Toyota RAV (SUV-type bil). Skal jeg ha bil, skal jeg ha en slik. Men de er dyre, desverre.

RAV4 er visst drømmen her i huset. Men de er litt for dyre, så det får bli senere... Men Berlingo hadde kanskje vært noe ja.. :-)

Skrevet

De er fine...MEN_det er en upraktisk ting med RAV`en....har du hengerfeste på, så må du av med det hver gang du skal åpne bakluka.

Mitt opphav valgte en Outlander i steden.

Skrevet

De er fine...MEN_det er en upraktisk ting med RAV`en....har du hengerfeste på, så må du av med det hver gang du skal åpne bakluka.

Mitt opphav valgte en Outlander i steden.

Hengerfeste er harry :-)

"....................................."

Skrevet

RAV4 er visst drømmen her i huset. Men de er litt for dyre, så det får bli senere... Men Berlingo hadde kanskje vært noe ja.. :-)

De er dyre, ja. Den modellen jeg kunne tenkt meg koster vel 460' eller noe sånt. Dessuten kunne jeg tenkt meg diesel, og det er vel enda dyrere.

Disse franske bilene har jeg ikke særlig erfaring med, bortsett fra i gamle dager da de var helt håpløse.

".........................................."

Skrevet

Hengerfeste er harry :-)

"....................................."

Ikke når du har hytte på "lændet", og må ha med ved hjem...:-)

Skrevet

Ikke når du har hytte på "lændet", og må ha med ved hjem...:-)

Harry og nyttig, da :-)

"...................................."

Skrevet

Harry og nyttig, da :-)

"...................................."

Vi er gjerne litt harry, vi her ute i de mer rurale områder av landet...:-)

Skrevet

Berlingo er bra - hadde en sånn tidligere - men pass bare på å IKKE kjøpe en med gigantisk takluke. Stas sånn i starten, men irriterende når man ligger i 110 på motorvei og det kommer en liten lyd derfra... Ikke har man så mye glede av den takluka om man kjører mye i høye hastigheter heller, det blir bråkete å ha den oppe, med mindre de bakerste sidevinduene er åpne, slik at luften får passere gjennom bilen.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Mitt forslag: VW Caravelle Turbo Diesel Kombi. Kjempegrei bil, god å kjøre, kjempegod bagasjeplass, du sitter høyt og den er ikke så dyr verken i innkjøp eller drift. Men ikke kjøp eldre enn 1998 - det var visstnok en del problemer med dem da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...