flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Parabolen vår har paia - og så ha de satt på Shrek. Hører gubben og Plutten hyler av latter, -jeg mener, jeg så den på kino - og så er jeg ferdig med den - de to der kan se den gang på gang og ler like herlig! Flere? 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hyler av latter av timon og pumba samt lilo og stitch:-) men ikke hver dag da;-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 hyler av latter av timon og pumba samt lilo og stitch:-) men ikke hver dag da;-) Nei -de ser jo ikke HVER dag - deheller - men flere ganger har det blitt -og jeg må gå. Men gøy å høre på de! Ler så de nesten kaster opp. 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Nei -de ser jo ikke HVER dag - deheller - men flere ganger har det blitt -og jeg må gå. Men gøy å høre på de! Ler så de nesten kaster opp. har sett filmene sammen med fireåringen min, de er jo morsomme da:-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ahhhh... da er jeg ikke det eneste mennesket her som ikke har noe ønske om å se shrek mer enn en gang 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 En annen ting; hvorfor får jeg ikke frem øynene? Vil jo se jeg også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Noen filmer kan jeg se maaange ganger og le like godt - og kanskje bedre og bedre - for hver gang. Shrek har jeg sett par-tre ganger, men nå holder det for en stund. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Noen filmer kan jeg se maaange ganger og le like godt - og kanskje bedre og bedre - for hver gang. Shrek har jeg sett par-tre ganger, men nå holder det for en stund. Si det til to småtasser som sleit ut to Pippi Langstrømpe- kassetter. De ble spilt minst 100 ganger hver. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 *Hehe* Shrek er kul da! Men hvor mange ganger Snuppa har sett den filmen som fulgte med CareBear'en hun fikk til bursdagen for halvannen mnd siden aner ikke jeg, men det er maaaange! Heldigvis er den bare 22 min lang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har ikke sett shrek 2, og shrek 1 så jeg en gang jeg var litt brisen.... Så jeg kan godt se den en gang til. Og jeg kjeder meg litt akkurat nå.... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Både Shrek og Shrek 2 er filmer som godt tåler å bli sett flere ganger. 0 Siter
Anki Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Vi har sett den endel ganger - og kan gjerne se den igjen og igjen Digger Shrek jeg da. (men har en pause for tida - det _kan_ bli for mye av det gode og!) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Shrek var knallbra. Shrek 2 er bare en blek etterlikning, og var en relativt stor skuffelse. "..........................................." 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Her i huset er det Shrek 1 og Istid som går omatt og omatt... Tror jeg kan alle replikkene, og jeg har knapt _sett_ filmene som sådan. Til og med mine "store" barn på 13 og 15 har seg en Istid-stund innimellom. Vi har Shrek 2, men den har ikke vært like populær. 0 Siter
flisa Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Her i huset er det Shrek 1 og Istid som går omatt og omatt... Tror jeg kan alle replikkene, og jeg har knapt _sett_ filmene som sådan. Til og med mine "store" barn på 13 og 15 har seg en Istid-stund innimellom. Vi har Shrek 2, men den har ikke vært like populær. Istdi er også en som surrer og går -men i bilen - *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.