Gå til innhold

klassefesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt imponert over Peter Stordalen i dag på nrk sitt program den store klassefesten.

Makan til flott fyr, kan det meste, synge, danse,skjære kjøtt, underholde, flott utstråling, kjekk å se på, veltrent.

Er helt betatt jeg:)

Skrevet

Helt enig, fyren er meget attraktiv på mange måter, ikke bare utseende. Men tror hun Marit også synes det, hun så faktisk litt forelsket ut.

Gjest Persille
Skrevet

Glemte å se på det :(

Og så jeg som hadde tenkt å invitere ham på kaffe en dag, hadde vært greit med litt bakgrunnsinfo da :)

Skrevet

Har du ikke oppdaga han før nå? En av landets stiligste fyrer! Kåre Conradi er et hestehode foran, men Stordalen er slett ikke ille... Kunne gjerne hatt ham som sjef også, hører han kan være i det gavmilde hjørnet ;-)

Skrevet

Og så jeg som hadde tenkt å invitere ham på kaffe en dag, hadde vært greit med litt bakgrunnsinfo da :)

Invitere ham? Er du i "posisjon" til å kunne gjøre det altså?

Men sjekk web-tv, kanskje det legges ut der! Eller reprise i morgen kanskje?

Gjest går i reprise
Skrevet

Reprise: NRK1 søndag 2.10. kl. 14.10 - Den store klassefesten (ttv)

Gjest Persille
Skrevet

Invitere ham? Er du i "posisjon" til å kunne gjøre det altså?

Men sjekk web-tv, kanskje det legges ut der! Eller reprise i morgen kanskje?

Posisjon og posisjon? Må jo finne på noe for å komme i den posisjonen da :)

Finne noen som kjenner noen som kan invitere oss på samme fest eller noe? Er sikker på at han ville drukket kaffe med meg :)

Gjest Persille
Skrevet

Reprise: NRK1 søndag 2.10. kl. 14.10 - Den store klassefesten (ttv)

AHA! Bukker og nikker - det skal jeg få med meg :)

Skrevet

Jeg har vært på fest med ham jeg, 2 ganger til og med. (ja jeg og 100 andre altså, ikke noe intime greier nei... ;-))

Han er vanvittig god til å danse. Og han er hyyyyyper, snakk om overskuddslager av energi da. Ellers tror jeg han har en forkjærlighet for pene blonde unge bærter... ;-)

Men altså, han kan ikke være en millimeter over 1,65m høy. Ikke noe for en langbein som meg nei.... ;-)

MVH

Gjest trallalalala
Skrevet

Helt enig, fyren er meget attraktiv på mange måter, ikke bare utseende. Men tror hun Marit også synes det, hun så faktisk litt forelsket ut.

Jepp, la du også merke til det?

Kanskje det oppsto "søt musikk" mellom de to i går kveld. Vi får følge med i Sladrepressen..........

Skrevet

Jeg synes han er stygg i ansiktet, brei, stygg og rynkete. Har aldri sett det pene i han.

Han er ikke akkurat høy og mørk heller!

Men det som gir pluss på den fyren, er at han er så folkelig og positiv.

Hva synes dere om modern hans da? :)

Skrevet

Jepp, la du også merke til det?

Kanskje det oppsto "søt musikk" mellom de to i går kveld. Vi får følge med i Sladrepressen..........

Han høvler nok over henne også :P

Forresten, har sett henne i flere slike program, og hun ser alltid forelska ut i intervjueren(mann).

Jeg tror årsaken er at hun ler hele tiden, eller kansje de tyller i dem alkohol før sending som i så mange andre program?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Syns han er slesk jeg... Liker ikke framtoningen hans... Men vi er jo heldigvis forskjellige og ser forskellige ting i mennesker.

Skrevet

Posisjon og posisjon? Må jo finne på noe for å komme i den posisjonen da :)

Finne noen som kjenner noen som kan invitere oss på samme fest eller noe? Er sikker på at han ville drukket kaffe med meg :)

Vel, han er firmenning til barna mine (moren vi så på teve er altså tremenning til mannen min).

Jeg har vært på slektsstevne og møtt ham der, men sånne treff kommer jo ikke akkurat hvert år, så jeg kan nok ikke hjelpe deg med en spleis, nei. Hehe!

Gjest Persille
Skrevet

Vel, han er firmenning til barna mine (moren vi så på teve er altså tremenning til mannen min).

Jeg har vært på slektsstevne og møtt ham der, men sånne treff kommer jo ikke akkurat hvert år, så jeg kan nok ikke hjelpe deg med en spleis, nei. Hehe!

Men neste treff! Da må du si fra - jeg blir med, du får lyve og si jeg er fosterbarn eller noe :)

Skrevet

Men neste treff! Da må du si fra - jeg blir med, du får lyve og si jeg er fosterbarn eller noe :)

OK. Det er notert. På en eller annen måte skal jeg få deg med!

Gled deg.

:o)

Gjest Persille
Skrevet

OK. Det er notert. På en eller annen måte skal jeg få deg med!

Gled deg.

:o)

Hihi - gjør det allerede :)

Tror du det er lenge til? For hvis jeg må gå og være singel i fem år - så er jo det litt lenge å vente da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...