cecily Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg liker ikke engelsk versjon av word, finner ikke noen ting. Ikke husker jeg hvordan jeg endrer linjeavstanden på norsk heller. Noen som vil hjelpe meg? Jeg skal altså endre linjeavstand fra enkel til halvannen. 0 Siter
Lancôme Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 På norsk: Format - avsnitt - linjeavstand På engelsk, aaaner ikke... 0 Siter
Gemini Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Merk teksten du skal endre linjeavstand på først (evt "Edit - Select All, hurtigtast Ctrl+a). Format - Paragraph - Line Spacing eller hva det nå heter - du finner det i alle fall i den dialogboksen du har fått opp der. Hva mer sliter du med? 0 Siter
cecily Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Merk teksten du skal endre linjeavstand på først (evt "Edit - Select All, hurtigtast Ctrl+a). Format - Paragraph - Line Spacing eller hva det nå heter - du finner det i alle fall i den dialogboksen du har fått opp der. Hva mer sliter du med? Takker! Nå fikk jeg det til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.