Gå til innhold

Fw:

Gjest signe signatur

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Når du får en forewarded mail, leser du neover i mailen hvem andre soim ahr fått tilsendt mailen dor å se om der er noen kjente navn?

*hånd i været*

Skrevet

Ja, hvis det står noen navn der. Men ofte er jo disse navnene deleted bort da. :)

Skrevet

Ja, hvis det står noen navn der. Men ofte er jo disse navnene deleted bort da. :)

"Forwarded"..."deleted bort"...

*Ramaskrik* Voldtekt av språket!

:-)

"............................................"

Skrevet

"Forwarded"..."deleted bort"...

*Ramaskrik* Voldtekt av språket!

:-)

"............................................"

Unnskyld da, hehe...

*kryper til rettskrivingskorset*

;-p

Skrevet

Unnskyld da, hehe...

*kryper til rettskrivingskorset*

;-p

Bra.

Hilsen Foreningen for Full Krig mot Hemningsløs Voldtekt av Det Norske Skriftsprog.

"......................................."

Skrevet

Bra.

Hilsen Foreningen for Full Krig mot Hemningsløs Voldtekt av Det Norske Skriftsprog.

"......................................."

:)

Skrevet

Hvis du tenker på kjendiser - nei. Hvis du tenker på andre kjente som jeg kjenner - ja, det hender.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, den slags moromail som sendes til ørten mennesker har jeg det med å slette allerede før jeg ser innholdet.

Det var morsomt i starten, men nå er det snart på tide at folk slutter å spamme meg med søppel.

Skrevet

Hvis man syns mailen er så god at den er verdt å sende videre skal man jammen ta seg jobben med å slette adressene altså.

Jeg sletter stort sett alt som ikke er skrevet personlig til meg.

Skrevet

Hvis man syns mailen er så god at den er verdt å sende videre skal man jammen ta seg jobben med å slette adressene altså.

Jeg sletter stort sett alt som ikke er skrevet personlig til meg.

Det gjør jeg alltid, men den som sendte mailen til meg sender den jo gjerne til mange flere og da ser jeg hvem som fikk den samtidig.

Skrevet

Det gjør jeg alltid, men den som sendte mailen til meg sender den jo gjerne til mange flere og da ser jeg hvem som fikk den samtidig.

Ja, men da burde kanskje noen fortalt avsenderen at h*n burde slettet adressene.

Skrevet

Man bør absolutt bruke bcc!

Skrevet

Jeg kan ikke fordra slike mail som det der. Sender aldri aldri noen videre eller i retur, så jeg fatter ikke at de gidder, de som sender til meg.

Skrevet

Ja, men da burde kanskje noen fortalt avsenderen at h*n burde slettet adressene.

Vedkommende sletter alle adressene, men alle de hun sender til blir visende hos meg når hun ikke bruker blindkopi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...