Gjest abrahamsen Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Flere som så "Heia Tufte" i går? Må bare si at dette blir fast innslag på lørdagskvelder heretter. Fantastisk morro!! Det var en skikkelig herlig gjeng de hadde fått tak i også. Alle virket så hyggelige og sympatiske. Skal bli morro å følge laget:o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det går vel på mandager? Gleder meg til i kveld til neste episode =) 0 Siter
cecily Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det går vel på mandager? Gleder meg til i kveld til neste episode =) Reprise på lørdags kveld. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det går vel på mandager? Gleder meg til i kveld til neste episode =) Ja, jeg gleder meg jeg også! Heia Tufte! 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og for ikke å snakke om verdens mest sympatiske TRENER! Det er langtfra noen selvfølge at en person som alltid har vært veldig god i forball, og som har hatt som kolleger andre som alltid har vært flinke også, er så kul og avslappet overfor dem han skal trene! hadde denne serien hatt en trener som ble irritert over manglende ferdigheter i laget hadde det bare vært pinlig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, jeg gleder meg jeg også! Heia Tufte! Å heia E.T 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det går vel på mandager? Gleder meg til i kveld til neste episode =) Når på mandager? Mandager er en super TV kveld;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når på mandager? Mandager er en super TV kveld;o) Halv 10 tror jeg =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.