Gjest SNart 27 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg fyller 27 år neste helg og får ca. 20 gjester til bursdagsfesten min. Vi skal ikke ut, for det er langt til nærmeste utested. Men jeg vil ikke at folk skal sitte å drikke seg stupfulle i stua heller. De fleste av gjestene er i alderen mellom 20 og 30, så er det et par i 40 åra. Noen som har gode forslag til et opplegg. Jeg skal lage middag, og lurer på å arrangere quis...ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på. Har ikke så mye areal til store krumspring heller... 0 Siter
pasa22 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hva med singstar? Det er altid gøy etter et par drinker 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Partyleker og den slags er ufattelig kjipt, så hvis jeg var deg ville jeg nøyd meg med middagen. Middag er det eneste som trengs på en fest. Resten går av seg selv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Leker er kjedelig.... Hva med å ha en velkomstdrink? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 kjøp inn spillet kranium. det er sinnsykt morsomt i edru tilstand, vil tippe det blir ennå morsomere med litt innabords går ut på at man deles opp i lag (veldig mange kan spille). Så skal man få kategorier, som tegning, nynning/plystring av en sang(vanskeligere enn man skulle tro), miming, forming av kraniummasse, 'etterligne en person', tegne med øynene lukket osvosv, så skal de andre på laget gjette. man kan også få oppgaver som gjelder alle, da er det førstemann som gjetter riktig som får poeng. anbefales virkelig! =D 0 Siter
Moraki Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Leker er kjedelig.... Hva med å ha en velkomstdrink? Enig. Selskapsleker blir sjelden bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.