Gå til innhold

Hvordan lage en bra fest for 20-åringer?

Anbefalte innlegg

Gjest SNart 27
Skrevet

Jeg fyller 27 år neste helg og får ca. 20 gjester til bursdagsfesten min. Vi skal ikke ut, for det er langt til nærmeste utested. Men jeg vil ikke at folk skal sitte å drikke seg stupfulle i stua heller.

De fleste av gjestene er i alderen mellom 20 og 30, så er det et par i 40 åra. Noen som har gode forslag til et opplegg. Jeg skal lage middag, og lurer på å arrangere quis...ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på. Har ikke så mye areal til store krumspring heller...

Skrevet

Hva med singstar? Det er altid gøy etter et par drinker

ShitDiddelyDo
Skrevet

Partyleker og den slags er ufattelig kjipt, så hvis jeg var deg ville jeg nøyd meg med middagen. Middag er det eneste som trengs på en fest.

Resten går av seg selv.

hare1365380455
Skrevet

Leker er kjedelig....

Hva med å ha en velkomstdrink?

lalala1365380457
Skrevet

kjøp inn spillet kranium. det er sinnsykt morsomt i edru tilstand, vil tippe det blir ennå morsomere med litt innabords ;)

går ut på at man deles opp i lag (veldig mange kan spille). Så skal man få kategorier, som tegning, nynning/plystring av en sang(vanskeligere enn man skulle tro), miming, forming av kraniummasse, 'etterligne en person', tegne med øynene lukket osvosv, så skal de andre på laget gjette. man kan også få oppgaver som gjelder alle, da er det førstemann som gjetter riktig som får poeng. anbefales virkelig! =D

Skrevet

Leker er kjedelig....

Hva med å ha en velkomstdrink?

Enig. Selskapsleker blir sjelden bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...