Lillemus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 hva er det egentlig folk tror om deg;) Bare det å gi han en klem og kysse han må sikkert være himmelen for deg nå! Har du lest noe mer? Vet du når han kan være hjemme? Nei, hvis han ble med den flighten fra Unaiten så skal han lande i Amsterdam i formiddag, men jeg aner ikke når han kommer seg videre derfra. Det enkleste er faktisk å vente på kveldsflyet direkte til Trondheim. Skal han innom Gardermoen blir det mye mer pes og han vinner bare et par timer på det i beste fall. Og *sukk*, ja, det er ikke bare sexen jeg savner. Jeg savner armene hans rundt meg, kinnet hans mot mitt og bare det ha ham hos meg... 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det er da ikke bare sexen jeg savner for svarte! Nei, men for oss andre så virker det slik. Det går nesten ikke et innlegg her inne fra deg, hvor ikke det blir nevnt om sex og kos når det gjelder deg og din kjæreste. 0 Siter
Gjest per andre Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Nei, hvis han ble med den flighten fra Unaiten så skal han lande i Amsterdam i formiddag, men jeg aner ikke når han kommer seg videre derfra. Det enkleste er faktisk å vente på kveldsflyet direkte til Trondheim. Skal han innom Gardermoen blir det mye mer pes og han vinner bare et par timer på det i beste fall. Og *sukk*, ja, det er ikke bare sexen jeg savner. Jeg savner armene hans rundt meg, kinnet hans mot mitt og bare det ha ham hos meg... Mye han kan finne på i Amsterdam da. Sikkert endel han har savnet også som han kan begynne å ta igjen der... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Nei, men for oss andre så virker det slik. Det går nesten ikke et innlegg her inne fra deg, hvor ikke det blir nevnt om sex og kos når det gjelder deg og din kjæreste. Joda, jeg har vært virkelig flink de siste dagene skal jeg si deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Mye han kan finne på i Amsterdam da. Sikkert endel han har savnet også som han kan begynne å ta igjen der... Du og du så morsom du er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.