Gjest madagaskar Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har litt problemer her. Plutselig en dag var d vanskelig å komme seg inn på msn og sånt..så til slutt gikk d ikke i d hele tatt.. deretter merket jeg at jeg ikke var koblet til ordentlig på d trådløse nettverket mitt. Stod at jeg var koblet til, men da jeg sjekket statusen stod tallene på "mottar" og "pakker" helt i ro..Dessuten kom jeg meg ikke inn på noe internett-side.. så har jeg vært å tuklet inne på egenskaper og alt mulig...prøvd å fikse men har ikke anelse hva jeg gjør. HAdde lignende problemet på gammel-pcn min en gang. Da var d noe helt enkelt noe. Det var plutselig ikke krysset av for "motta ip-adresse (og sånt) automatisk". Men d er krysset av på ny-pcn..har trippelsjekket nå..40 ganger! Sååe..noen med peiling?? Hjelp? er litt desperat her for gammel-pcn min er helt syk..og jeg trenger den i forbindelse med jobb. Håper på svar!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.