Gå til innhold

katt som mjauer sånn når den skal på do..

Anbefalte innlegg

lalala1365380457

...tiiiidlig på morgenen, før vi har stått opp. Gnåler og gnåler.. sier hysh og blir irritert på den. etter en liten stund hører jeg den begynner å grave i kattesanden.

har noen andre opplevd noe lignende? tror ikke den har mageproblemer, for den får dyrt og veldig bra for (etter vi begynte med det vil den nesen ikke ha _noe_ annet å spise av godsaker). kattsanden vi bruker er også veldig ordentlig, og katten gnåler like mye om det er nyrenset eller ei. hva kommer det av? jeg blir tullete av å bli vekt i 6-tiden hver morgen og ikke få sove igjen!

Fortsetter under...

lalala1365380457

Den foretrekker vel å gå ut og gjøre sitt fornødne, da. Kanskje den synes sandkassa er ordenlig ydmykende?

;)

hadde det enda vært det..det er en innekatt..når vi noen få ganger har den med f.eks. på hytta og den får springe så mye ute den vil, så kommer den inn for å gjøre fra seg i kattsanda ;)

hadde det enda vært det..det er en innekatt..når vi noen få ganger har den med f.eks. på hytta og den får springe så mye ute den vil, så kommer den inn for å gjøre fra seg i kattsanda ;)

Sånn er den ene pusen min og :)

Kanskje katten bare liker å gi beskjed, slik også noen mennesker gjør?

"Skal bare på do, jeg..", liksom.

Ja?

lalala1365380457

Sånn er den ene pusen min og :)

Kanskje katten bare liker å gi beskjed, slik også noen mennesker gjør?

"Skal bare på do, jeg..", liksom.

Ja?

hehe.. har tenkt på det. om det er noe som henger igjen fra den var liten, sånn som at de vil vi skal inspisere rumpa når de kommer med baken oppi fjeset vårt..

er i allefall veldig slitsomt, hveeer morgen.. ;/

Annonse

hehe.. har tenkt på det. om det er noe som henger igjen fra den var liten, sånn som at de vil vi skal inspisere rumpa når de kommer med baken oppi fjeset vårt..

er i allefall veldig slitsomt, hveeer morgen.. ;/

Skjønner jeg godt :)

Gjest kattekit

Kan den har vondt når den går på do tro? Er det blod i urinen? Katter kan få krystaller i urinen hvis den spiser feil kost. Billig mat på supermarkeden inneholder alforfor mye salt og mineraler og for lite proteiner (kjøtt). (Katter er kun kjøttetere)

Krystaller i urinen sier seg selv, det er som å bli skjært opp innvendig, ikke rart den mjauer hvis det er det?

Har en venninne som hadde en katt med dette. Den gikk med dette for lenge og døde av det.

Synes du bør ta den til dyrelegen og ta en sjekk.

Kan også bare være at den har hard/treg mage, det kan gjøre vondt.

Ta en tur til dyrelegen så finner du ut sikkert hva dette kan være.

Lykke til, til både pus og deg. :)

Litt om foring av katt:

www.finnsnesdyreklinikk.no/stories/FORING_AV_KATT.htm

lalala1365380457

Kan den har vondt når den går på do tro? Er det blod i urinen? Katter kan få krystaller i urinen hvis den spiser feil kost. Billig mat på supermarkeden inneholder alforfor mye salt og mineraler og for lite proteiner (kjøtt). (Katter er kun kjøttetere)

Krystaller i urinen sier seg selv, det er som å bli skjært opp innvendig, ikke rart den mjauer hvis det er det?

Har en venninne som hadde en katt med dette. Den gikk med dette for lenge og døde av det.

Synes du bør ta den til dyrelegen og ta en sjekk.

Kan også bare være at den har hard/treg mage, det kan gjøre vondt.

Ta en tur til dyrelegen så finner du ut sikkert hva dette kan være.

Lykke til, til både pus og deg. :)

Litt om foring av katt:

www.finnsnesdyreklinikk.no/stories/FORING_AV_KATT.htm

tror ikke det skal være noe galt med verken urin eller avføring, vi kjøper veldig dyr og ordentlig for hos dyrebutikk. Har spurt ang for mye mineraler i maten når vi begynte med dette foret, fordi den forje katten vår døde pga "steiner" i blæren pga for høyt minrealinnhold i maten (på tross av at denne også fikk veldig ordentlig for). men takk for tipset, får bli flinkere til å følge med på dette kanskje =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...