Gå til innhold

Huset på Huk, "Vaske-Bakke" foreslår at narkomane og husløse kan bo der

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er naboen han er forbanna på.

Først solgte han strandtomta si med hus til underpris til offentlig badestrand så badegjaster kommer helt oppetter naboens tomt døgnet rundt. Nå vil Bakke kjøpe tilbake bare huset og gjøre det om til bolig for husløse og narkomane. Naboen er sikkert blid.

Skrevet

Saken kan plutselig utvikle seg til en belastning for sosialistene hvis det viser seg at de har latt seg bruke i en nabofeide..og det hele regisert av Gros advokatsønn.

Kanskje var ikke de hundre metrene med strand det viktigste likevel?

Med hilsen

(konspirativ avd.)

skorpionfisken
Skrevet

Effektiv og fullt lovlig måte å ta naboen på.

Kreativt må jeg si. Alt, til og med naboplage kan kjøpes (i dette tilfellet selges) for penger....

Gjest skraldepande
Skrevet

Saken kan plutselig utvikle seg til en belastning for sosialistene hvis det viser seg at de har latt seg bruke i en nabofeide..og det hele regisert av Gros advokatsønn.

Med hilsen

(konspirativ avd.)

Det der er akkurat et slikt plott jeg kunne finne på. Men jeg ville ikke røpet at jeg var ute etter naboen, men heller slått opp et uskyldig og sørgmodig tryne overalt.

mil1365380270
Skrevet

Det var ikke underpris. Riktig nok har han fått høyere bud før, men da trakk kjøperne seg før salget var i boks.

Bakke forsøkte også å bygge leiligheter der, det var dette naboen satte en strek for. Huset skulle da rives, siden renoveringen er anslått å koste ca. 10 mill.

mil1365380270
Skrevet

Med hilsen

(konspirativ avd.)

Nå har det kommet frem at det er 65 m, ikke 100, som Jens & Co. sa. Bakke smiler av en eller merkelig grunn fra øre til øre...

Gjest skraldepande
Skrevet

Nå har det kommet frem at det er 65 m, ikke 100, som Jens & Co. sa. Bakke smiler av en eller merkelig grunn fra øre til øre...

Lagt på litt for kjente?

Skrevet

Det der er akkurat et slikt plott jeg kunne finne på. Men jeg ville ikke røpet at jeg var ute etter naboen, men heller slått opp et uskyldig og sørgmodig tryne overalt.

Vi får håper VG eller Aftenposten jobber med saken.

Dagbla' kan man ikke lengre stole på. De ivret jo på lederplass for å få de røde inn i regjeringskontorene...og har bejublet nybrottsarbeidet på Bygdøy.

Gjest skraldepande
Skrevet

Det var ikke underpris. Riktig nok har han fått høyere bud før, men da trakk kjøperne seg før salget var i boks.

Bakke forsøkte også å bygge leiligheter der, det var dette naboen satte en strek for. Huset skulle da rives, siden renoveringen er anslått å koste ca. 10 mill.

Enda bedre at han fikk bra pris da, men ikke så bra for skattebetalerne.

Gjest skraldepande
Skrevet

Vi får håper VG eller Aftenposten jobber med saken.

Dagbla' kan man ikke lengre stole på. De ivret jo på lederplass for å få de røde inn i regjeringskontorene...og har bejublet nybrottsarbeidet på Bygdøy.

Aftenpotten var fin da de regnet ut prisen på den "gratis" skolematen til SV.

Fins det noen link til det?

mil1365380270
Skrevet

Lagt på litt for kjente?

Halvorsen: "Næh, se så fint!"

Haga: "Ja, mye frilufstliv"

Stoltenberg: "Fnis" *ser for seg toppløse damer*

Bakke: "Fin utsikt?!"

Halvorsen: "Ja, topp å sole seg også"

Stoltenberg: "Må være minst 100 m strand dette?"

Halvorsen: "Ja, minst"

Bakke: "Fin utsikt?"

Bakke: "Vil dere ikke se huset, enda finere utsikt derfra?!"

De rødgrønne i kor: "Nei, det er ikke så viktig, vi tar det!!!!"

Bakke: "Humre"

Gjest skraldepande
Skrevet

Halvorsen: "Næh, se så fint!"

Haga: "Ja, mye frilufstliv"

Stoltenberg: "Fnis" *ser for seg toppløse damer*

Bakke: "Fin utsikt?!"

Halvorsen: "Ja, topp å sole seg også"

Stoltenberg: "Må være minst 100 m strand dette?"

Halvorsen: "Ja, minst"

Bakke: "Fin utsikt?"

Bakke: "Vil dere ikke se huset, enda finere utsikt derfra?!"

De rødgrønne i kor: "Nei, det er ikke så viktig, vi tar det!!!!"

Bakke: "Humre"

Fort og galt.

Neppe etter nøye utredninger nei.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...