Gå til innhold

FU: Hva heter kjæledyrene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Vi har tre katter som heter Kitty, Superkatt og Mandarina (selv om alle er hannkatter - ungene bestemte selv :D).

Noen andre orginale eller morsomme navn?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

5

• Freya

4

• laguna1365380434

3

• Glimtipper

3

Skrevet

Vi har en dvergvedder (kanin) på fire år som heter Benny Haugerud.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg har en hybelkanin som heter King Kong.

Kan jeg parre den med min som heter Overalt?

Gjest Shira12
Skrevet

Hunden sitt navn vil jeg ikke si her inne, da det er lett og finne ut hvem jeg er.

Men katten, den heter bare Pus, det heter forresten mammaen til katten også.

God fantasi her i gården.

Men jeg har tidligere hatt diverse navn på kjæledyrene mine,

en hamster ved navn Bulle,

en kanin som het Marie Curie, og en som het bare Marie, og 2 chincillaer som het Hilga og Adolf.

Skrevet

Hund som heiter Dolly og katt som heiter Tingeling :-)

Skrevet

Jeg har hatt to hunder i mitt liv, de het Chicko og Embla. Da jeg hadde en rotte, så het den Atlas. Til den fikk unger, da ble den hetende Asia. Jeg har hatt et marsvin som het Pippin The Brain. Broren hans het Nobby Pinky.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har hatt to hunder i mitt liv, de het Chicko og Embla. Da jeg hadde en rotte, så het den Atlas. Til den fikk unger, da ble den hetende Asia. Jeg har hatt et marsvin som het Pippin The Brain. Broren hans het Nobby Pinky.

Jeg har og en chiko! =)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en hybelkanin som heter King Kong.

*lol* :-)

laguna1365380434
Skrevet

Mine to katter heter Swiffer Dusty og Mephisto.

Jeg har også eid kattene Harald og Augustus..

Ellers har jeg et nært forhold til en annen koselig pus som heter August,og har hatt til kattene Oskar og Oskar den annen m.fl..

Min brors katter het(er) This one & the other the one, men the other one røk desverre med.

Når jeg var liten hadde vi bla hunden Aurora,marsvinet Marve Ambrosius, noen katter b.la Marius & margrethe, og fuglen Anton..Med flere..Katter,rotter, skilpadder you name it..Vi hadde nesten alltid dyr. Det var koselig..! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har tre marsvin (det vil si, de er eldstesønnen sine) som heter Oskar, Tomine og Sirkeline. Sirkeline er datter av de andre to. Hører vel med til historien at Tomine het Thomas først... :-)

Skrevet

Våre marsvin heter sofie og andrine....

Ble forviklinger i barnehagen til minstejenta når hun fortale alle at andrine gikk rundt å bæsjet på gulvet....for andrine i barnehagen hadde slett ikke gjort det..:-p

Ikke så lett å huske at man skal spesifisere at det er et marsvin det dreier seg om:-)

Skrevet

har hatt kaniner ved navn: Knerten, Knerten II og Sofie

Hamstere: Alf, Kåre, Gunilla og Sofus

Katter: pus, alfred, lurven

Vi har ikke dyr selv nå, men svigers har en hund som heter Molly

Skrevet

Jeg har og en chiko! =)

Hvilken rase er din?

Min var en lundehund. Nydelig, liten gutt. Men ble veldig gretten på sine eldre dager. Han ble bare ti år, da han fikk lundehundsyndromet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvilken rase er din?

Min var en lundehund. Nydelig, liten gutt. Men ble veldig gretten på sine eldre dager. Han ble bare ti år, da han fikk lundehundsyndromet.

Det er en blandingshund. En liten hund som er 12 år gammel nå. Fortsatt sprek =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...