Gå til innhold

Sopp?


Gjest Adelin

Anbefalte innlegg

Var nettopp hos lege for å kontrollere riften jeg fikk da jeg fødte for 3 månder siden, nevnte for legen at jeg var plaget med sopp. Hun sa hun ikke kunne se at jeg hadde det da. Ser man det da?

Nå lurer jeg på om det er sopp jeg har eller om det kan være noe annet. Jeg har et hvitt belegg rundt inngangen til skjeden og på kjønnsleppene og det klør noe helt forferdelig, spesielt når jeg dusjer. Det hvite belegget var der ikke når jeg ble undersøkt hos legen for da hadde jeg jo dusjet like før jeg kom. Håper noen kan svare meg på dette, har vært plaget med det i årevis og alltid trodd det var sopp. Fikk en resept på Diffucan, men det er vel ingen vits å ta den hvis det ikke er sopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...