Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt det nå, det er derfor vi er i en fastlås situasjon ;)

Du lurer ikke meg, for jeg har blitt lurt før...

Hehe ja du er blitt lurt før....

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke overdriv nå, husk at amber og jeg også har våre behov...

Hmm, ja, ikke lett dette her, behovene er store.

Skrevet

Vi vet hva vi kan risikere å gå glipp av, vet du...

Men jeg synes vi er flinke, jeg!

Dere er uten tvil veldig flinke:-)

Skrevet

Hehe ja du er blitt lurt før....

Og jeg har blitt så mye klokere etter den erfaringen *S*

Skrevet

Og jeg har blitt så mye klokere etter den erfaringen *S*

Er du så helt sikker på det da?

Skrevet

Hmm, ja, ikke lett dette her, behovene er store.

Det beste er at du lar amber og meg fortsette å utarbeide listene (vi trives i badstua), så bare følger du oppsatt turnus.

Vi skal passe på at MP får sitt, i hvert fall de periodene hun stiller på dol;)

Skrevet

Det beste er at du lar amber og meg fortsette å utarbeide listene (vi trives i badstua), så bare følger du oppsatt turnus.

De tror jeg jaggu er en god ide. Jeg er bare utføreren, dere er planleggere og mottakere:-)

Skrevet

De tror jeg jaggu er en god ide. Jeg er bare utføreren, dere er planleggere og mottakere:-)

Du har skjønt det!

Det var jo det jeg sa, at jeg har blitt mye klokere...

Skrevet

Jeg var på fest i går, så det ble dårlige greier på deg. Selv om det ikke ble så sent så måtte jeg sove litt også. Men hva med i kveld kanskje?....husk å legge nøkkelen under matta.

*legger nøkkelen under matten*

Og gleder meg til en herlig natt ;)

Skrevet

*legger nøkkelen under matten*

Og gleder meg til en herlig natt ;)

Hmm, dette høres svært bra ut, men nå har jeg fått litt kjeft av Lurulf fordi jeg sa det burde være din tur i og med at du er alene, lenge siden sist og er ung. Men det tror jeg ikke at hun vil høre på.

Vi er nå enig om at jeg står for det praktiske og Lurulf og Solguden setter opp liste og turnus. Du kan bare ta i mot og nyte:-)

Derfor, som du skjønner, har det blitt litt surr i lista.

Skrevet

Ikke overdriv nå, husk at amber og jeg også har våre behov...

Dere har kanskje deres behov, men husk at jeg har blitt singel igjen nå da, så nattbesøkene fra mrxx er det eneste jeg får meg om dagen ;)

Sånn sett burde jeg komme øverst på listen hver gang jeg stikker innom - jepp det synes jeg!

Skrevet

Hmm, dette høres svært bra ut, men nå har jeg fått litt kjeft av Lurulf fordi jeg sa det burde være din tur i og med at du er alene, lenge siden sist og er ung. Men det tror jeg ikke at hun vil høre på.

Vi er nå enig om at jeg står for det praktiske og Lurulf og Solguden setter opp liste og turnus. Du kan bare ta i mot og nyte:-)

Derfor, som du skjønner, har det blitt litt surr i lista.

Ja jeg leste det.

Men du har rett, jeg er jo ung og alene, og du er den eneste som sørger for min tilfredstillelse nå om dagen, så i mine øyne burde jeg egentlig være første prioritert når jeg er innom her ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:)

Jeg prøver å fortrenge deg så godt jeg kan *S*

Amber hadde han i natt, men jeg har glemt å reservere ham til natta. Så er du raskt frempå, så er han din.

Jeg får vel bare venne meg til tanken at vi er tre om beinet...

Kan dere ikke bare pule sammen hele gjengen, og bli ferdig med det?

Unnskyld, men jeg kunne ikke dy meg ;o)

Skrevet

Jammen ble det ikke hele natta, gitt.

*smiler svært fornøyd*

Jeg ser at MP er på banen igjen...hm...må vi dele mer på ham igjen nå? Vet ikke om jeg liker det helt altså. ;-p

Jeg er tilbake på banen ja, så nå må dere desverre begynne å dele igjen.

Men en nattbesøk holder ihvertfal meg fornøyd i tre dager etterpå, så jeg rekker akkurat å lande før jeg får besøk igjen.

Sånn sett er det helt greit for meg å dele litt ;)

Skrevet

Ja jeg leste det.

Men du har rett, jeg er jo ung og alene, og du er den eneste som sørger for min tilfredstillelse nå om dagen, så i mine øyne burde jeg egentlig være første prioritert når jeg er innom her ;)

Det er jeg faktisk enig med deg i, men det er vel farlig å si for meg, hehe. Vi får se hva "øvrigheta" sier:-)

Skrevet

Kan dere ikke bare pule sammen hele gjengen, og bli ferdig med det?

Unnskyld, men jeg kunne ikke dy meg ;o)

"Kan dere ikke bare pule sammen hele gjengen, og bli ferdig med det?"

Det kunne vært en spennende erfaring, men mrxx har gått ut tidligere og sagt at han ikke vil være med på trekant, av frykt for at han ikke skal klare å tilfredsstille begge jentene samtidig. Så da er nok firkant fullstendig utelukket :(

Skrevet

Dere har kanskje deres behov, men husk at jeg har blitt singel igjen nå da, så nattbesøkene fra mrxx er det eneste jeg får meg om dagen ;)

Sånn sett burde jeg komme øverst på listen hver gang jeg stikker innom - jepp det synes jeg!

Jeg er redd jeg må skuffe deg med at du blir nedstemt der.

Vi er greie, men SÅ greie er vi ikke...

Jeg vet ikke om du har sett tråden på seksualitet om "mørkt begjær"?

Der har jeg gått med på å bare ha mrxx noen timer i natt og så la han gå til deg. Det er et kjempetilbud, for i det siste har vi tviholdt på ham hele natta...

Skrevet

Det er jeg faktisk enig med deg i, men det er vel farlig å si for meg, hehe. Vi får se hva "øvrigheta" sier:-)

Øvrigheta sier at jeg ikke vil bli forbigått!

;-D

Så MP får stille seg i kø, vi er nå i det minste greie nok til å dele. *s*

Skrevet

Det syns jeg var en god ide, lurulf.

Vel er vi greie, men et sted går grensa altså. ;)

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...