Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, sånn er livet.

Også er noen fryktelig lette å kjenne igjen uansett hvilket anonyme nick de finner seg for anledningen. ;)

Åja.

;-)

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Synes du det er sånn på dol å??

Før jeg fikk meg fast nick var det annerledes, men så fort jeg skaffet nick, har alle vært veldig hyggelige :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Pleier du å omtale folk som er sammen ute i verden som klengete på hverandre? Det synes jeg er rart. Folk må da kunne velge venner og være sammen med venner uten å kritiseres for det.

Inkluderer du alle tilfeldige fremmede du møter i din vennekrets?

Husk å stå opp med riktig bein i morra da :-)

Nei, jeg ser ikke på alle vennegjenger som klengete. Men det finnes folk som kun holder seg til sin gjeng og som er helt uintressert i andre, og sånt kan være både uhøflig og kjedelig. (men sikkert det tryggeste)

Skrevet

Og enkelte av damene klenger på guttene :-)

...og det skulle være negativt...? :-)

"..........................................."

Skrevet

Selvfølgelig finnes det mennesker her som mer "snakker" sammen, det er vel ikke noe og bekymre seg for, noen har truffet hverandre i RL og andre har vært veldig trofaste mot forumet..

klart de svarer hverandre mer enn oss andre. jeg synes ikke det er et problem, disse trådene er morsomme og de utestenger ingen ettersom jeg har erfart:-) de stiller alltid opp om det er noen som spør saklig (og ikke saklig) svarene avhenger vel av om et troll er på ferde eller ikke, hehe

Få deg et fast nick, selv på spørsmål som dette og jeg tror du vil føle bedre med hensyn til "klikker", jeg synes det blir en naturlig ting, selv om jeg ikke har møtt noen her:-) har ikke noe imot det..

Skrevet

Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden

"Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden"

Det der er to ting som ikke nødvendigvis trenger å henge sammen.

"............................................."

Skrevet

Før jeg fikk meg fast nick var det annerledes, men så fort jeg skaffet nick, har alle vært veldig hyggelige :-)

Det har vel lite med "klikker" å gjøre. Saken er at man blir, naturlig nok, tatt mer seriøst (og blir mer interessant) om man inntar en fast identitet. Det er naturlig, og slik vil det nok alltid være i alle slike sammenhenger.

".........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og enkelte av damene klenger på guttene :-)

Så klart! Må jo ta vare på de få guttene vi har her på dol ;)

*kose på alle guttene*

:P

Skrevet

...og det skulle være negativt...? :-)

sheba gir prozak et smellkyss! hehehe er vi klikk nå???

*ler meg ihjel*

Skrevet

Husk å stå opp med riktig bein i morra da :-)

Nei, jeg ser ikke på alle vennegjenger som klengete. Men det finnes folk som kun holder seg til sin gjeng og som er helt uintressert i andre, og sånt kan være både uhøflig og kjedelig. (men sikkert det tryggeste)

Altså, det er nesten litt irriterende at du sier det der hele tiden. Jeg skriver som jeg skriver og er ikke det minste gretten eller noe slikt. Get used to it :)

Jeg forventer ikke at folk skal inkludere meg i alle vennesammenhenger rundt omkring, faktisk tvert imot. Og ser ikke på dem som det minste uhøflig av den grunn.

Skrevet

Jeg har vært her siden i vår, untatt en pause i sommer. Jeg har inntrykk av at mange har truffet hverandre og kjenner hverandre godt. Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick.

"Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick"

Jeg gjør ikke det. Men jeg hopper gjerne over innlegg uten nick. D.v.s innlegg underskrevet med "har vondt i huet i dag", "enn du da, din dass" etc.

Gjest Aimabel
Skrevet

"Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden"

Det der er to ting som ikke nødvendigvis trenger å henge sammen.

Nei, ikke nødvendigvis! Det er naturlig og fint å finne folk man passer godt sammen med. Men ofte kan man føle seg utenfor, hvis man blir alene sammen med en så sammensveiset gruppe. De fleste synes det er tryggest å holde seg til "sine egne"

Skrevet

sheba gir prozak et smellkyss! hehehe er vi klikk nå???

*ler meg ihjel*

Jepp. Jeg både klikker og klakker med sheba anytime :-)

"........................................."

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis! Det er naturlig og fint å finne folk man passer godt sammen med. Men ofte kan man føle seg utenfor, hvis man blir alene sammen med en så sammensveiset gruppe. De fleste synes det er tryggest å holde seg til "sine egne"

Joda - hvis man føler det slik, og hvis det evt. faktisk _er_ slik, så er ikke det noe ok. Men jeg våger meg på den påstanden at det er fåtallet her (ihvertfall på Åpent, Data og Seksualitet - andre forum frekventerer jeg ikke fast) som er slik. Men det kan kanskje virke slik, iom. at man naturlig nok gjerne har mest å si til de man kjenner.

"........................................"

Skrevet

kan noen ganger sitte med inntrykket jeg også. men det er vel som ellers- at man lager den følelsen selv. jeg ser jo at noen "kjenner" hverandre bedre enn andre. jeg blander meg borti de trådene jeg har lyst til, får sjelden noen sleivspark hvis ikke jeg har forklart meg litt uklart. ting leses jo gjerne litt annerledes enn slik det ville blitt oppfattet hvis vi hadde pratet ansikt til ansikt. Men foreløpig så henger jeg meg bare med. Går bra så langt.

"jeg blander meg borti de trådene jeg har lyst til"

Og det er meningen. Dette er et åpent forum :-)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

"Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick"

Jeg gjør ikke det. Men jeg hopper gjerne over innlegg uten nick. D.v.s innlegg underskrevet med "har vondt i huet i dag", "enn du da, din dass" etc.

"enn du da, din dass"

*Hehe* :D

Skrevet

Eller hyggeligst.

Selvsagt trives jeg/man bedre og har mer lyst å være blant folk jeg/man kjenner enn folk jeg/man ikke kjenner. Det motsatt virker jo helt merkelig.

Gjest Aimabel
Skrevet

Altså, det er nesten litt irriterende at du sier det der hele tiden. Jeg skriver som jeg skriver og er ikke det minste gretten eller noe slikt. Get used to it :)

Jeg forventer ikke at folk skal inkludere meg i alle vennesammenhenger rundt omkring, faktisk tvert imot. Og ser ikke på dem som det minste uhøflig av den grunn.

Greit, men jeg synes du vrir og vender på alt. Kanskje jeg har dårlig for å uttrykke meg eller noe.

La oss si at du meldte deg inn i en eller annen forening/ klubb. Hva hvis alle overså deg og bare var opptatt med hverandre. Ville du føle deg vel med det?

Skrevet

"enn du da, din dass"

*Hehe* :D

Mange slike, da :-)

"..................................."

Skrevet

Jepp. Jeg både klikker og klakker med sheba anytime :-)

"........................................."

snakker om å lage en stor sak ut av en liten, synes folk kan svare med sitt nick!

Det gjør deg nødvendigvis ikke mer populær, men du viser iallfall at du er til å stole på:-)

Takk for klikken og klakken;-) hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...