Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Gjest sure do.
Skrevet

"Nei, det eksluderer ikke noen fra forumet, men det gjør det til slutt mindre interessant for nykommere og andre "skjulte" brukere"

Det får så være. Som sagt, så vet jeg ikke om noen andre forum (kanskje med et par spesielle unntak) hvor man i det hele tatt kan poste uten et registrert nick (og kun kan ha ett pr. konto).

Hva mener du vi som er "faste" her skal gjøre, da? Slutte å prate skit med nick/personer vi kjenner, innimellom vanlige innlegg?

"........................................."

"Hva mener du vi som er "faste" her skal gjøre, da? Slutte å prate skit med nick/personer vi kjenner, innimellom vanlige innlegg?"

DOL minner vel mer om en chat enn om et diskusjonforum til tider. Er vel det jeg mener. Men som sagt tidligere, på Åpent er det større takhøyde. :o)

Det jeg syns er litt unødvendig er alle trådene som skeier ut i en mer privat retning (utenom tema.)

Kanskje man skal begynne å legge inn ny overskrift der tråden skeier ut? Så er det lettere å hoppe over "klikkesnakket". :o)

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hold deg til et nick, så blir du mer kjent. :)

Ellers er det bare å klikke og klakke det du vil her inne.

:-D

Skrevet

"Hva mener du vi som er "faste" her skal gjøre, da? Slutte å prate skit med nick/personer vi kjenner, innimellom vanlige innlegg?"

DOL minner vel mer om en chat enn om et diskusjonforum til tider. Er vel det jeg mener. Men som sagt tidligere, på Åpent er det større takhøyde. :o)

Det jeg syns er litt unødvendig er alle trådene som skeier ut i en mer privat retning (utenom tema.)

Kanskje man skal begynne å legge inn ny overskrift der tråden skeier ut? Så er det lettere å hoppe over "klikkesnakket". :o)

"Det jeg syns er litt unødvendig er alle trådene som skeier ut i en mer privat retning (utenom tema.)"

Men det er jo det som er så gøy med dol! At det er lov å gjøre.

Ingenting som å dra ut litt tråder innimellom ;)

Skrevet

Jeg vet om en gammal geitebukk fra flatbygden som er gjenganger i flørtetrådene. Hva kan det komme av, tro?

Tja, si det?

:)

Gjest sure do.
Skrevet

"hvorfor svarer man ikke at dette er tatt opp før og det er bare å søke...f.eks, i stedet for å lage en lang tråd med så og si de samme svarene som tidligere."

Fordi det er kjedelig. Jeg misliker forum hvor som har en policy på at et emne kun skal tas opp én gang. Det er absolutt ingenting i veien med at enkelte ting diskuteres ofte. Hadde dette vært et sted hvor alt man gjorde var å lete etter statisk informasjon, så hadde saken vært en annen. Det er det imidlertid ikke.

Hvis man synes det er så irriterende at den ørtende analsex- eller barberingstråden kommer i Seksualitet at man faktisk klager på det, så dreier det seg om et PEBKAC problem, og ikke et problem med forumet eller posterne.

"......................................."

"Fordi det er kjedelig. Jeg misliker forum hvor som har en policy på at et emne kun skal tas opp én gang. Det er absolutt ingenting i veien med at enkelte ting diskuteres ofte. Hadde dette vært et sted hvor alt man gjorde var å lete etter statisk informasjon, så hadde saken vært en annen. Det er det imidlertid ikke."

Det er greit at ting diskuteres flere ganger. Noen temaer er jo ofte i media f.eks. Men flere ganger kommer det ikke noe nytt frem. De samme synspunktene taes opp igjen og igjen. De samme personene "krangler" og til slutt ender tråden i flørt og fjas.

"Hvis man synes det er så irriterende at den ørtende analsex- eller barberingstråden kommer i Seksualitet at man faktisk klager på det, så dreier det seg om et PEBKAC problem, og ikke et problem med forumet eller posterne."

Beklager, aner ikke hva PEBKAC er/betyr. Men til resten; problemet for forumet er at det virker lite seriøst og at flere ikke tør spørre om det de lurer på fordi de får useriøse svar, blir slengt dritt til fordi de er ukjente etc.

DOL er et tiltalende forum fordi det diskuteres mye interessant her og f.eks på Seksualitet får man meningmanns svar og ikke kun fra de som er spesielt interessert. Det virker som det er større variasjon å hvem som henger her enn hva jeg har opplevd andre steder.

Skrevet

hehe, lurulf! Bra bra. :-D

Vi må jo holde på mannfolka her inne. :)

Og så lenge det bare er du og jeg som holder på mrxx, så må gjerne resten av doljentene dele de andre gutta mellom seg :)

Gjest sure do.
Skrevet

"Det jeg syns er litt unødvendig er alle trådene som skeier ut i en mer privat retning (utenom tema.)"

Men det er jo det som er så gøy med dol! At det er lov å gjøre.

Ingenting som å dra ut litt tråder innimellom ;)

Skjønner at det er gøy for dem som gjør det. Ikke fullt så gøy for trådstarter og andre som er interessert i temaet.

Forslag: endre tittelen på innelegget når det begynner å gå ut i "tullesnakk". :o9

Men for all del, det er morsomt å følge med på tullet av og til også :D

(Skjønner at jeg høres veldig seriøs ut i flere av innleggene her, men jeg prøver bare å vise en annen side av saken.)

Skrevet

"Fordi det er kjedelig. Jeg misliker forum hvor som har en policy på at et emne kun skal tas opp én gang. Det er absolutt ingenting i veien med at enkelte ting diskuteres ofte. Hadde dette vært et sted hvor alt man gjorde var å lete etter statisk informasjon, så hadde saken vært en annen. Det er det imidlertid ikke."

Det er greit at ting diskuteres flere ganger. Noen temaer er jo ofte i media f.eks. Men flere ganger kommer det ikke noe nytt frem. De samme synspunktene taes opp igjen og igjen. De samme personene "krangler" og til slutt ender tråden i flørt og fjas.

"Hvis man synes det er så irriterende at den ørtende analsex- eller barberingstråden kommer i Seksualitet at man faktisk klager på det, så dreier det seg om et PEBKAC problem, og ikke et problem med forumet eller posterne."

Beklager, aner ikke hva PEBKAC er/betyr. Men til resten; problemet for forumet er at det virker lite seriøst og at flere ikke tør spørre om det de lurer på fordi de får useriøse svar, blir slengt dritt til fordi de er ukjente etc.

DOL er et tiltalende forum fordi det diskuteres mye interessant her og f.eks på Seksualitet får man meningmanns svar og ikke kun fra de som er spesielt interessert. Det virker som det er større variasjon å hvem som henger her enn hva jeg har opplevd andre steder.

"De samme personene "krangler" og til slutt ender tråden i flørt og fjas."

Og da kan man la være å lese tråden, eller ihvertfall de undertrådene som bare er "fjas" :-)

"Beklager, aner ikke hva PEBKAC er/betyr."

Problem Exists Between Keyboard And Chair.

"Men til resten; problemet for forumet er at det virker lite seriøst og at flere ikke tør spørre om det de lurer på fordi de får useriøse svar, blir slengt dritt til fordi de er ukjente etc."

Nei. Det er ikke et problem her. DOL har uten tvil det mest seriøse seksualitetsforumet blant norske websteder. Og hvem er disse ukjente som får slengt dritt til seg "fordi de er ukjente". Jeg ser ikke et eneste eksempel på dette - kan du vise meg noen. Og da tar jeg selvfølgelig ikke i betraktning denne trollen som har herjet her i det siste - den fjotten slenger dritt til såvel "kjente" som "ukjente".

"Det virker som det er større variasjon å hvem som henger her enn hva jeg har opplevd andre steder."

Det er det. De fleste andre fora er preget av 90% fjolleri og drittunger.

"........................................"

Skrevet

Og så lenge det bare er du og jeg som holder på mrxx, så må gjerne resten av doljentene dele de andre gutta mellom seg :)

Jepp. Fullstendig enig :-D

Og vi holder da ganske så godt på ham, gjør vi ikke?

( Han er forresten min inatt ;-D )

Gjest sure do.
Skrevet

.......og da er vi inne på "klikkeinnlegg"....

:P

Skrevet

Skjønner at det er gøy for dem som gjør det. Ikke fullt så gøy for trådstarter og andre som er interessert i temaet.

Forslag: endre tittelen på innelegget når det begynner å gå ut i "tullesnakk". :o9

(Skjønner at jeg høres veldig seriøs ut i flere av innleggene her, men jeg prøver bare å vise en annen side av saken.)

Endre overskriften litt går jo an ja.

*prøve å huske det videre*

Det holder vel ihvertfall om vi bare legger til et navn etter overskriften. :-D

hehe

Skrevet

Ok, neste svar til lurulf lover jeg å skrive "lurulf" i tillegg til overskriften ;)

Skrevet

" men jeg prøver bare å vise en annen side av saken"

Skjønner jo det, og du fremlegger det på helt adekvat måte. Jeg er bare ikke sikker på om jeg er så enig :-)

"............................................"

Gjest sure do.
Skrevet

"De samme personene "krangler" og til slutt ender tråden i flørt og fjas."

Og da kan man la være å lese tråden, eller ihvertfall de undertrådene som bare er "fjas" :-)

"Beklager, aner ikke hva PEBKAC er/betyr."

Problem Exists Between Keyboard And Chair.

"Men til resten; problemet for forumet er at det virker lite seriøst og at flere ikke tør spørre om det de lurer på fordi de får useriøse svar, blir slengt dritt til fordi de er ukjente etc."

Nei. Det er ikke et problem her. DOL har uten tvil det mest seriøse seksualitetsforumet blant norske websteder. Og hvem er disse ukjente som får slengt dritt til seg "fordi de er ukjente". Jeg ser ikke et eneste eksempel på dette - kan du vise meg noen. Og da tar jeg selvfølgelig ikke i betraktning denne trollen som har herjet her i det siste - den fjotten slenger dritt til såvel "kjente" som "ukjente".

"Det virker som det er større variasjon å hvem som henger her enn hva jeg har opplevd andre steder."

Det er det. De fleste andre fora er preget av 90% fjolleri og drittunger.

"Og da kan man la være å lese tråden, eller ihvertfall de undertrådene som bare er "fjas" :-)"

Det kan man. Men hva med å skifte overskrift på fjaset? :o)

"Og hvem er disse ukjente som får slengt dritt til seg "fordi de er ukjente". Jeg ser ikke et eneste eksempel på dette - kan du vise meg noen."

Beklager, gidder ikke å lete, men har selv opplevd dette så jeg vet det eksisterer.

"Det er det. De fleste andre fora er preget av 90% fjolleri og drittunger."

Derfor mener jeg det er litt viktig å beholde den seriøsitetetn som gjør at man har det mangfoldet man har. Men for all del, det er gøy med flørting. Bare kjipt når den såkallede klikken overtar en interessant tråd med tull.

Skrevet

Og hva med de som er her for første gang og bruker et "skjønner ikke dette/hvorfor er det sånn etc"-nick?

Skal de taes mindre seriøst av den grunn?

Ikke alle VIL ha et fast nick og bli en "personlighet" her inne. Det bør respekteres på lik linje med dem som forteller mye om livet sitt under ett nick.

"Ikke alle VIL ha et fast nick og bli en "personlighet" her inne. Det bør respekteres på lik linje med dem som forteller mye om livet sitt under ett nick."

Javisst. Men hvis konsensus er at man ikke tar disse like seriøst som de som har ordentlige nick, så får de/dere bare leve med det. Å klage over det hjelper garantert ikke.

Vi har jo minst én her inne som bytter nick ca. en gang i uken. Men vedkommende er så lett å kjenne igjen, både på måten h*n skriver på og på temaene, at jeg skjønner ikke at h*n gidder å prøve.

"........................................."

Skrevet

Jeg klikker gjerne med amber, men det betyr ikke at jeg ikke svarer andre også!

Amber og jeg har en spesialavtale når det gjelder søvnabonnement ser du, og den må vi passe på å vedlikeholde jevnlig :)

Gjest sure do.
Skrevet

Endre overskriften litt går jo an ja.

*prøve å huske det videre*

Det holder vel ihvertfall om vi bare legger til et navn etter overskriften. :-D

hehe

..hehe..

..eller --svada---

Skrevet

"Og da kan man la være å lese tråden, eller ihvertfall de undertrådene som bare er "fjas" :-)"

Det kan man. Men hva med å skifte overskrift på fjaset? :o)

"Og hvem er disse ukjente som får slengt dritt til seg "fordi de er ukjente". Jeg ser ikke et eneste eksempel på dette - kan du vise meg noen."

Beklager, gidder ikke å lete, men har selv opplevd dette så jeg vet det eksisterer.

"Det er det. De fleste andre fora er preget av 90% fjolleri og drittunger."

Derfor mener jeg det er litt viktig å beholde den seriøsitetetn som gjør at man har det mangfoldet man har. Men for all del, det er gøy med flørting. Bare kjipt når den såkallede klikken overtar en interessant tråd med tull.

"Det kan man. Men hva med å skifte overskrift på fjaset? :o)"

Det er en god idé.

"Beklager, gidder ikke å lete, men har selv opplevd dette så jeg vet det eksisterer."

Beklager, men det har neppe skjedd at du har fått slengt dritt til deg _fordi_ du er/var ukjent. Det var mest sannsynlig andre grunner til det. I motsatt fall har det sannsynligvis vært trollen, og det er det lite noen kan gjøre noe med (bortsett fra webbis, som velger å ikke gjøre noe).

Skrevet

Jepp. Fullstendig enig :-D

Og vi holder da ganske så godt på ham, gjør vi ikke?

( Han er forresten min inatt ;-D )

Vi tviholder!

Æsj, var det din tur? Jeg har kommet litt ut av tellingen, men du har nok rett.

Trenger du ham hele natta, eller blir det igjen en liten smule til meg?

Gjest sure do.
Skrevet

" men jeg prøver bare å vise en annen side av saken"

Skjønner jo det, og du fremlegger det på helt adekvat måte. Jeg er bare ikke sikker på om jeg er så enig :-)

"............................................"

Hehe...er ikke første gangen jeg har vært uenig med deg. (Men under annet nick!! -for tenk..)

Men kanskje litt greit å tenke på den andre siden av saken om enkelte føler det er klikker her inne.

(Btw: tror klikkegreia er typisk jenteting, og at guttene kanskje ikke skjønner hva trådstarter er så sår for. Enkelte av guttene nyter oppmerksomheten fra klikken..hehe)

Vel vel. Case closed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...