amtyst Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Nå er forvirringen komplett. R, RW osv. Vet det står for read og read/write, eller har jeg missforstått det også? Jeg ønsker et lagringsmedia hvor jeg kan lagre bilder og føye til flere bilder etterhvert uten å slette de jeg allerede har lagret. Har en DVD + RW som jeg trodde var tingen, men når jeg skulle lagre nye bilder måtte jeg slette de som var der fra før, fikk jeg beskjed om! I det minste har jeg skjønt noe og fått en CD/DVD som det lot seg gjøre å skrive på flere ganger, men hva hjelper vel det når det gamle forsvinner? (Ikke ønskelig i mitt tilfelle i alle fall). Som sagt, fullstendig forvirret og en liten tanke frustrert.... Er det noen som kan hjelpe? På forhånd, tusen takk!! 0 Siter
citoyen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Du trenger ikke RW for å føye til mer etterhvert. Det du må passe på er derimot at du ikke "lukker" CDen, men lar den være åpen for videre brenning. Hvordan du stiller inn dette avhenger av hvilket program du bruker til å brenne. 0 Siter
Gjest homo kverulantus Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Du trenger ikke RW for å føye til mer etterhvert. Det du må passe på er derimot at du ikke "lukker" CDen, men lar den være åpen for videre brenning. Hvordan du stiller inn dette avhenger av hvilket program du bruker til å brenne. Trodde man trengte en skriver for å skrive jeg, men det er sikkert meg som ikke forstår:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Trodde man trengte en skriver for å skrive jeg, men det er sikkert meg som ikke forstår:-) Mulig jeg misforsto. Jeg trodde det var snakk om selve mediet, altså CDen eller DVDen det brennes på. Denne trenger ikke være ReWritable for å kunne legge til mer data, bare dersom man ønsker å fjerne/overskrive innhold som allerede er skrevet til den. 0 Siter
amtyst Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Mulig jeg misforsto. Jeg trodde det var snakk om selve mediet, altså CDen eller DVDen det brennes på. Denne trenger ikke være ReWritable for å kunne legge til mer data, bare dersom man ønsker å fjerne/overskrive innhold som allerede er skrevet til den. Du har forstått det riktig ) Tusen takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.