Gå til innhold

Ønsker råd kjappt, heving av kjøp - pc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke komme med hele historien men jeg sitter med en pc fra mpx som jeg i morgen skal bestemme meg for om skal repareres - på stedet hjemme - eller heves i kjøp.

Jeg får ny tilsvarende pc eller jeg får byttet en god del deler, bla. hovedkort.

Hva er best å gjøre? Vet at jeg må legge inn programmer ol på nytt, men mesteparten av private ting har jeg allerede brent på cd. Er litt engstelig om det er mer feil på pc jeg har etter fem måneder med mye telefoner og mas

Er det andre pc`r jeg burde tittet på i stedet for den jeg har, i prisklassen 10-12 000.-?

Setter inn en link på en som jeg tror er ganske så lik, ekstra på min er en dvd til, trådløst D-Link kort. Minne er 1024.

Råd og tips ønskes, nå vil jeg gjerne ha en stabil og god pc nemmelig.

Takk.

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=45581

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...