Tonette Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Var det noen som så Dr. Phil forrige torsdag? Jeg så forrige onsdag, og da handlet det om en familie der de mistenkte eldste sønn til å ha forgrepet seg på lillesøsteren sin. Han benekter dette men innrømmet at han hadde oppført seg upassende mot en rekke jenter. Han gikk med på å ta en omfattende løgndetektortest, og så skulle vi få resultatet i neste episode. Noen som så det, og som vil fortlelle meg hva som skjedde? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Han hadde forgrepet seg på søsteren sin og flere andre, så det meste av det han sa var løgn... Når han ble tatt i å lyve, brøt han sammen og innrømmet alt. Han ble sendt på en slags instituasjon der han forhåpentligvis vil få hjelp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du går inn på www.drphil.com og søker i tidligere show, kan du skrive "Mikai" på søkeord. Da vil du trolig få vite alt som skjedde. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Han hadde forgrepet seg på søsteren sin og flere andre, så det meste av det han sa var løgn... Når han ble tatt i å lyve, brøt han sammen og innrømmet alt. Han ble sendt på en slags instituasjon der han forhåpentligvis vil få hjelp. Og slik lager man underholdning av...? Djizeeeeeeez... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Og slik lager man underholdning av...? Djizeeeeeeez... Kan du godt si, ja ;-) På den annen side: Disse foreldrene hadde prøvd alt for å få hjelp til sønnen sin, men man kunne ikke hjelpe uten skikkelige bevis for misbruk. Deres siste halmstå var å være med i Dr.Phil-show (høres jeg ut som en amerikaner nå? *ler*). Først når han kom dit, fikk han den hjelpen han trengte for å slutte å ødelegge andre menneskers liv! (håper iallefall det...) 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Og slik lager man underholdning av...? Djizeeeeeeez... Ja, tenkte det samme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.