Gå til innhold

Jaja, nå blir da endelig Tom pappa på ordentlig!

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

20

• morsan

16

• hare1365380455

8

• cecily

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva mener du med "på ordentlig"??? Er han ikke pappa til to barn med Nicole Kidman, da? Javisst er de adoptert, men han er vel likevel pappan deres "på ordentlig"?

Skrevet

Han er da pappa på ordentlig allerede, har han ikke TO barn?

Skrevet

*S*

Og stakkars deg!

Gjett om du har kastet en brannfakkel som våger å påstå at adoptivforeldre ikke er foreldre på ordentlig!

Du bør nok legge deg flat med en gang eller flykte!

Gjest GRR....PASS SPRÅKET.
Skrevet

MAN ER FORELDRE PÅ ORDENTLIG TIL ADOPTERTE BARN OGSÅ!!

Skrevet

Hva mener du med "på ordentlig"??? Er han ikke pappa til to barn med Nicole Kidman, da? Javisst er de adoptert, men han er vel likevel pappan deres "på ordentlig"?

Enig!

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg gidder å hisse meg opp over innlegg her inne, men altså....

Pappa på ordentlig? Hva er det du insinuerer? Jeg har to barn som er adoptert - mener du jeg ikke er mamma på ordentlig?

Jeg forventer faktisk bedre av normale opplyste voksne jeg.

Skrevet

*S*

Og stakkars deg!

Gjett om du har kastet en brannfakkel som våger å påstå at adoptivforeldre ikke er foreldre på ordentlig!

Hahahaha! :) Jeg tenkte akkurat det samme. Er jo som å banne høyt i kjerka, jo!

Skrevet

Hahahaha! :) Jeg tenkte akkurat det samme. Er jo som å banne høyt i kjerka, jo!

Man kan jo ikke annet enn å synes synd på vedkommende :)

Skrevet

*S*

Og stakkars deg!

Enig. Her har nok puttelull skrevet litt for fort uten å tenke seg nok om.

Jeg håper ikke flere går til angrep nå. Signalene blir nok oppfattet!

hare1365380455
Skrevet

Da forstår jeg det nye innlegget på adopsjon bedre...

Skrevet

Ja, for stakkarsen er jo bare liksom-pappa for de to barna han har med eksen...?!

Jeg tror faktisk at den godeste Tom hadde hatt lyst til å gi deg en rett høyre, om han hadde lest det du skrev her ;-)

Skrevet

Ai, ai, ai...Nå er det ikke annet å gøre enn å gå i dekning, og komme tilbake med nytt nick om en stund.

Skrevet

Da forstår jeg det nye innlegget på adopsjon bedre...

Huff - jeg får vondt av puttelull.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, for stakkarsen er jo bare liksom-pappa for de to barna han har med eksen...?!

Jeg tror faktisk at den godeste Tom hadde hatt lyst til å gi deg en rett høyre, om han hadde lest det du skrev her ;-)

Helt enig at å insinuere at biologisk foreldreri er det eneste som er på "ordentelig", men jeg kjenner faktisk to voksne mennesker som selv er adoptert (den ene bor med biologisk mor og mannen hennes har adoptert ham, i det andre tilfellet er begge adoptivforeldre..) Uansett,begge disse er heloppdratt av adoptiv foreldre,men snakker allikevel om sin "ordentelige" far og sånn,istedet for sin biologiske..

Det har jeg alltid funnet litt pussig? Blir ikke de irettesatt for politisk ukorrekt språkbruk fordi de er adopterte selv tro? Jeg tror ikke andre kunne slomse så grovt uten innsigelser fra omverdenen?

Litt på siden, men jeg bare lurte på hvorfor de gjør det..Ingen andre jeg kjenner sier sånn.

:-)

Skrevet

Huff - jeg får vondt av puttelull.

Hun overlever nok - og kommer vel neppe til å påstaå at man må føde barn selv for å være ordentlige foreldre igjen noen gang, hihihi ;o)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Hun får neppe behov for politibeskyttelse. Men man må nesten regne med at det er en del Høneforeldre på adopsjon som føler for å bruse litt med fjærene, når sånne ting blir skrevet...

Beste hilsen fra

Skrevet

Hun overlever nok - og kommer vel neppe til å påstaå at man må føde barn selv for å være ordentlige foreldre igjen noen gang, hihihi ;o)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Hun får neppe behov for politibeskyttelse. Men man må nesten regne med at det er en del Høneforeldre på adopsjon som føler for å bruse litt med fjærene, når sånne ting blir skrevet...

Beste hilsen fra

Nå banner jeg i kjerka jeg også. Jeg skjønner bare ikke hvorfor så mange på adopsjon er så utrolig hårsåre. De sier jo at dette er naturlig og greit, hvorfor lever de ikke opp til det selv og ikke lar seg pille på nesa?

Bør kanskje løpe selv, nå.

Skrevet

Beste hilsen fra

Det er klart at puttelull overlever dette, men jeg synes bare jeg kjenner den knytteneven som planter seg i magen når h*n leser alle svarene.

Men en slags lærdom blir det jo.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

MAN ER FORELDRE PÅ ORDENTLIG TIL ADOPTERTE BARN OGSÅ!!

Kjære vene, du kan ikke vente at noen som ikke har hatt noe med adopsjon å gjøre skal kjenne til "adopsjonslingoen" uten at de har blitt opplyst om det, og opplyse noen kan man gjøre på en langt finere måte enn du presenterer her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...