morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Melodi som Sound of Music's "Doe a deer a female deer": A som ”a” i absolutt I som ”i” i ingenting D som ”d” i debattant E som ”e” i erkefjols N som ”n” i nok-er-nok T som ”t” i tusseladd Og så ender vi på A – I --osv 0 Siter
Luska Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor gi personen gleden av å få oppmerksomhet, til og med i en egen tråd...? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Fælt så underfundige vi er i dag? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Herregud morsan, har du sex?! Jeg føyer dette på listen over ting vi ikke kan tolerere fra deg... (Ref. innlegget under). 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Herregud morsan, har du sex?! Jeg føyer dette på listen over ting vi ikke kan tolerere fra deg... (Ref. innlegget under). Ja, huff nå står ikke verden til påske!!! ;-) 0 Siter
Gjest bla i tidenes Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ja, huff nå står ikke verden til påske!!! ;-) Jeg skjønner ingenting. Kan du forklare? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skjønner ingenting. Kan du forklare? Det dukker dessverre opp noen"troll" av og til, som bare går inn for å provosere. Det har vært en greie her inne i dag med mye sletting fra webmaster... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.