Gjest Carinee Skrevet 21. februar 2001 Del Skrevet 21. februar 2001 Hei, er det sant at man legger på seg av light brus? Noen sier at man gjør det, og andre at man ikke gjør det. Hva er sannheten??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 21. februar 2001 Del Skrevet 21. februar 2001 Du legger IKKE på deg av light-brus - i alle fall ikke direkte, for det er jo så og si ikke kalorier i dem. (En annen sak er at de visstnok er like skadelige for tennene som vanlig brus - pga. syren). MEN - du legger på deg dersom light-brusen gir deg økt appetitt/matlyst, slik at du spiser mer (kanskje til og med mer usunt...). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengumamma Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Har hørt at det er stoffer i kunstige søtningsstofefr som gjør at kroppen lagrer mye mer av det sukkeret du spiser i annen mat og dermed egentlig virker mot sin hensikt. Men jeg tok nå av da jeg byttet ut cola med cola light jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hei Carinee Du legge ikke på deg av cola light. Dersom man spiser ekstra mye mat fordi man benytter light brus forsvinner denne effekten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.