Moraki Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvor kan jeg få tak i en slik? Altså, ikke en sånn liten en som man hekter på nøkkelknippe. Ser etter en i naturtro størrelse. Hva jeg skal med det? Gi den bort til en som ønsker seg det. Alt er så lett å finne ;-) 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det finnes mange harry-produkter. Kan jo være kult hvis man BRUKER lighteren som et harry-produkt. 0 Siter
Moraki Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det finnes mange harry-produkter. Kan jo være kult hvis man BRUKER lighteren som et harry-produkt. Javel? Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet hvis du vil være til hjelp? 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Javel? Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet hvis du vil være til hjelp? Du får kjøpt den på Svinesund - på Veteran, 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Du kan få min. Den ser ut både som pistol og penis, men den er litt harry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.