Gå til innhold

til webmaster og den som driver å forfølger meg.


Gjest den ekte big big girl

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte big big girl

Til webmaster,i dette inlegget skrevet på gravidforum 20/2 01 av en som skriver under med nicket savner deg,er det en som har svart med å gi seg ut for å være meg, og som beskjylder meg for div ting og direkte slenger dritt til meg på dol. av alle disse svarene så er det kun et som er mitt,den VIRKELIGE big big girl sitt, og det er det som er til alle,som ble skrevet klokken 21:25 den 21/2 01. De andre er falske. Jeg vet ikke hvem som gjør dette,men ber den personen som syntes det er gøyt å leke med andres reserverte nick, om å kutte ut og heller finne noe annet å bruke tiden på. Hvordan du har gjort dette vet ikke jeg,men jeg vet at hvis du ikke holder deg vekke fra meg skal jeg sørge for at du blir anmeldt før du vet ordet av det,trakasering er forbudt enten det er på nettet eller privat.

Jeg ønsker og har rett til å bruke DOL som alle andre som holder seg til reglene her inne,men jeg skal snakke med webmaster om dette for her driver du med personforfølgelse noe som er totalt mot reglene på DOL. Jeg håper bare at webmaster er seriøs nok til å stenge slike som deg ute fra dol,for det du gjør er ikke bare plagsomt,men også ulovelig.Trodde ikke dette med nickene skulle være mulig på dol, og eneste måten du kan ha fått til dette på er ved å hacke deg på dol sin maskin eller min,og det kan du bli anmeldt for! Så hvis webmaster ser dette håper jeg han/hun gjør noe med det og prøver å stoppe slike som deg.

Mer har jeg ikke å si om den saken, annet enn at du får holde deg langt unna meg.

Jeg gjør webmaster oppmerksom på dette med dette inlegget med håp om at dette skal bli en slutt på,jeg ser at dette inlegget som jeg referer til blir slettet fort.

Og skriver her på webmasterforum for å gjøre fler obs på at det fins en der ute som kan leke seg flere ganger med andres nick, noe jeg så denne personen hadde gjort med en annen i inlegget også.

Pass på nickene deres folkens det er tydelig at de ikke er reservert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest big big giri

Hei, big big girl.

Håper du ikke tror det var jeg som skrev tidligere. Jeg bare måtte teste ut teorien min om stor i og l.

Kanskje du skal reservere nicket big big giri (med stor i) også, for å være på sen sikre siden?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte big big girl

Hei, big big girl.

Håper du ikke tror det var jeg som skrev tidligere. Jeg bare måtte teste ut teorien min om stor i og l.

Kanskje du skal reservere nicket big big giri (med stor i) også, for å være på sen sikre siden?

Hilsen

Hei big big giri.

For meg spiller det ikke noen rolle så lenge webmaster stenger ute den skjyldige, og sletter inlegget.

Han/hun vil se hvem det er uantsett pga brukernavnet,og hvis det ikke er ditt brukernavn som står der,er det jo heller ikke du som er skjyldig.

Jeg vil bare få være i fred.

Og bruke tjenesten slik den er ment til.

Ang det med å reservere nick,kan man bare reservere med 1 nick på en e-mail adresse.

Og jeg bruker kun 1 mailadresse på dol.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest big big giri

Hei big big giri.

For meg spiller det ikke noen rolle så lenge webmaster stenger ute den skjyldige, og sletter inlegget.

Han/hun vil se hvem det er uantsett pga brukernavnet,og hvis det ikke er ditt brukernavn som står der,er det jo heller ikke du som er skjyldig.

Jeg vil bare få være i fred.

Og bruke tjenesten slik den er ment til.

Ang det med å reservere nick,kan man bare reservere med 1 nick på en e-mail adresse.

Og jeg bruker kun 1 mailadresse på dol.

vennlig hilsen

Jeg er kie, og jeg håper det er sant at webmaster kan se det på brukernavnet.

*puster letta ut*

Jada, jeg ER avhengig *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den ekte big big girl

Kan du gi meg adressen til innlegget så jeg vet hvilket det dreier seg om?

Jeg mener dette skal være den riktige adressen.

Inlegget heter til keiserinnen/big big girl.Er skrevet av savner deg.

Men svart av en annen som har gitt seg ut for å være meg,dvs big big girl.

Og adressen er http://forum.doktoronline.no/forum/26/thread-433003.html

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest big big giri

Jeg mener dette skal være den riktige adressen.

Inlegget heter til keiserinnen/big big girl.Er skrevet av savner deg.

Men svart av en annen som har gitt seg ut for å være meg,dvs big big girl.

Og adressen er http://forum.doktoronline.no/forum/26/thread-433003.html

På forhånd takk for hjelpen.

Var bare sekunder før deg :o)

Ps: Hvis du høyreklikker på innlegget og velger "kopier snarvei", får du med hele innlegget når du limer det inn.

Oppdaget det nylig selv :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte big big girl

Jeg mener dette skal være den riktige adressen.

Inlegget heter til keiserinnen/big big girl.Er skrevet av savner deg.

Men svart av en annen som har gitt seg ut for å være meg,dvs big big girl.

Og adressen er http://forum.doktoronline.no/forum/26/thread-433003.html

På forhånd takk for hjelpen.

Det ser ut som det er noe feil med linken jeg fant,det kommer opp finner ikke siden,så du må kansje prøve den big big giri skrev da,håper den er rett.

Jeg er visst ikke så flink til dette.

Jaja håper du finner det webmaster.

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Er du en av de kranglende venninnene som har brukt tjenesten vår jevnlig til å krangle med din eks-venninne helt siden sist sommer? Jeg ønsker et ærlig svar fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en av de kranglende venninnene som har brukt tjenesten vår jevnlig til å krangle med din eks-venninne helt siden sist sommer? Jeg ønsker et ærlig svar fra deg.

Ble bare litt nysgjerrig.

Har _det_ betydning for om du sletter det nevnte innlegget?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Ble bare litt nysgjerrig.

Har _det_ betydning for om du sletter det nevnte innlegget?

Mvh

Ikke for selve slettingen, men for sakens gang videre. Når brukere har misbrukt vår tjeneste gang på gang på gang, blitt utestengt mange ganger og fått flere skarpe advarsler både offentlig og pr. mail og likevel fortsetter, så må vi vurdere hva annet som evnt. kan gjøres for å få stoppet dette. Det er ikke slik vår tjeneste skal brukes. At jeg er møkk lei hele denne saken - det er mildt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for selve slettingen, men for sakens gang videre. Når brukere har misbrukt vår tjeneste gang på gang på gang, blitt utestengt mange ganger og fått flere skarpe advarsler både offentlig og pr. mail og likevel fortsetter, så må vi vurdere hva annet som evnt. kan gjøres for å få stoppet dette. Det er ikke slik vår tjeneste skal brukes. At jeg er møkk lei hele denne saken - det er mildt sagt!

Ok, skjønner.

Skjønner også at dere ble lei av den kranglingen.

Tenkte bare på sånn mange hadde det etter Thale-episoden. De så Thale'r overalt, og ble veldig mistenksomme.

Har liksom sett keiserinner og meg ryan'er overalt, men da er det jo greit at dere rydder opp. Så får vi andre heller la tvilen komme nicket til gode :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for selve slettingen, men for sakens gang videre. Når brukere har misbrukt vår tjeneste gang på gang på gang, blitt utestengt mange ganger og fått flere skarpe advarsler både offentlig og pr. mail og likevel fortsetter, så må vi vurdere hva annet som evnt. kan gjøres for å få stoppet dette. Det er ikke slik vår tjeneste skal brukes. At jeg er møkk lei hele denne saken - det er mildt sagt!

Hva med å gjøre noe slikt som jeg har nevnt i innlegg tidligere? Registerer brukere på personnummer eller noe slikt, som telenor gjør.

Er jo kjempelett å komme inn igjen etter utestengelse.

Forresten. Tallet 1 og bokstaven liten L, ser identisk ut med den fonten dere bruker. Derfor kan hvem som helst etterligne et reservert nick med liten L i. Eller stor I.

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...