Gjest (Anonymous) Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Er det noen som vet sånn ca hvor mange kalorier det bør være i en frokost? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
libranette Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Ser at du er meget opptatt av kalorier i en del innlegg. Prøv å la være! Spis en eller to skiver brød uten smør, og med pålegg. Eller musliblanding, eller havregrøt etc. Frokost er starten på dagen, og hvis du spiser deg mett da "settes kroppen i gang", og forbrenner MER utover dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fanta Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Ser at du er meget opptatt av kalorier i en del innlegg. Prøv å la være! Spis en eller to skiver brød uten smør, og med pålegg. Eller musliblanding, eller havregrøt etc. Frokost er starten på dagen, og hvis du spiser deg mett da "settes kroppen i gang", og forbrenner MER utover dagen. Hvordan kan du henvise til tidligere innlegg fra denne personen når han /hun er anonym??? Alle som ikke vil skrive nicket sitt kalles automatisk (Anonymous). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
libranette Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Hvordan kan du henvise til tidligere innlegg fra denne personen når han /hun er anonym??? Alle som ikke vil skrive nicket sitt kalles automatisk (Anonymous). Dumt av meg, jeg oppdaget det i etterpå - og da var det for sent... Så det beklager jeg overfor den anonyme personen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hei Hvor stor frokost du spiser bør avhenge av hvor sulten du er. Frokost er anbefalt fordi kroppen fungerer best ved jevn tilførsel av energi. Etter en lang natt er det derfor naturlig å fylle på med drivstoff. Det viktigste er at du totalt i løpet av dagen får nok mat og drikke. Det er fornuftig å spise flere måltider (gjerne 3-5) jevnt fordelt utover dagen. Om du f.eks ønsker å spise 3 store eller 5 mindre måltider er det helt opp til deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.