Gå til innhold

SVs naive idioti

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

det var da også en innstilling....

Ja????

Skrevet

det var da også en innstilling....

En fornuftig og reell innstilling er hva det er.

I motsetning til SVs politikk, og til de velgere som stemte på dem.....

Gjest hodekål
Skrevet

En fornuftig og reell innstilling er hva det er.

I motsetning til SVs politikk, og til de velgere som stemte på dem.....

Å glede seg til en "offentlig kamelsluking" er det jeg reagerer på.

Men, jeg har jo aldri mistenkt de anti-røde for å ha en overutviklet human side heller da....

Skrevet

Er det noen høyre-dolere som ikke først og fremst håper og lengter etter at den nye regjeringen skal gjøre en dårlig jobb for Norge, men istedet håper at den påtroppende regjering prøver å sørge for at Norge skal få det bra?

Et retorisk spørsmål ikke spesielt knyttet til denne saken, men som en observasjon i kjølvannet av førtisøtten tråder der man mesker seg i den deiligste fryden av alle: Skadefryd i definitivt for-, men knapt i etterkant av hendelser.

Skrevet

Er det noen høyre-dolere som ikke først og fremst håper og lengter etter at den nye regjeringen skal gjøre en dårlig jobb for Norge, men istedet håper at den påtroppende regjering prøver å sørge for at Norge skal få det bra?

Et retorisk spørsmål ikke spesielt knyttet til denne saken, men som en observasjon i kjølvannet av førtisøtten tråder der man mesker seg i den deiligste fryden av alle: Skadefryd i definitivt for-, men knapt i etterkant av hendelser.

Synes du det er merkelig at høyrefolk (og de aller fleste andre) reagerer når de kommende regjeringspartier kommer med slik idioti?

Gjest hodekål
Skrevet

Registrerer det samme, og kommenterer det på mitt vis lenger nede i tråden.

Skrevet

Å glede seg til en "offentlig kamelsluking" er det jeg reagerer på.

Men, jeg har jo aldri mistenkt de anti-røde for å ha en overutviklet human side heller da....

Er det NOE som burde være viktig for de aller fleste, så er det å bidra til at våre politikere blir stilt til ansvar for de løfter de har gitt i en valgkamp.

Og når man i løpet av en valgkamp har forsøkt å få folk til å forstå det håpløse i enkelte partiers politikk, og disse partier likevel vinner valgkampen - så er det vel intet inhumant ved å sette fokus på det, når det så kommer viser seg å være korrekt.

Da er det mer interessant å se hvor hårsåre en del av sosialistvelgerne kan være, når det viser seg at "favorittpartiet" ikke ser ut til å være et så heldig valg like vel....

Hvorfor ikke heller stå for det man har gjort/valgt, i stedet for å sutre over den rettferdige kritikken som må komme?

Skrevet

Synes du det er merkelig at høyrefolk (og de aller fleste andre) reagerer når de kommende regjeringspartier kommer med slik idioti?

Som du ser påpeker jeg tendensen av sytetråder, hånlatter og skadefryd over hvor dårlig Norge får det nå.

Skrevet

Det er enhver ansvarlig borgers plikt å latterliggjøre SV etter beste evne.

Skrevet

Som du ser påpeker jeg tendensen av sytetråder, hånlatter og skadefryd over hvor dårlig Norge får det nå.

Og jeg påpeker de mange "uheldige" forslag fra vår kommende regjering.

Så får andre vurdere hva de finner mest interessant.

Skrevet

1-2 å forsørge??

Jepp. :o) Jeg forsørger den ene helt og den andre delvis.

Skrevet

Jepp. :o) Jeg forsørger den ene helt og den andre delvis.

Bare en av de som har en far, kanskje?

Skrevet

Bare en av de som har en far, kanskje?

*Flirer* Neida, de har samme far begge to. Bare vår måte å gjøre ting på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...