Gå til innhold

Blottere og runkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt mange. De har sjelden skremt meg, bare gjort meg lattermild.

En av dem gjorde meg litt engstelig, men det var fordi han dukket opp i en tid da vi daglig kunne lese i avisa om en blotter i området der jeg bodde, hvis spesialitet var å hoppe frem og slå damer over rumpa med et balltre. Jeg tror ikke det var samme fyren. Min blotter så ikke ut som han hadde plass til noe balltre under jakken. Merkelige skruer, disse blotterne:-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Vi som blotter oss, hvor skal vi stille oss da?

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg har møtt mange. De har sjelden skremt meg, bare gjort meg lattermild.

En av dem gjorde meg litt engstelig, men det var fordi han dukket opp i en tid da vi daglig kunne lese i avisa om en blotter i området der jeg bodde, hvis spesialitet var å hoppe frem og slå damer over rumpa med et balltre. Jeg tror ikke det var samme fyren. Min blotter så ikke ut som han hadde plass til noe balltre under jakken. Merkelige skruer, disse blotterne:-)

Har ikke opplevd det.

Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da?

Skrevet

Har ikke opplevd det.

Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da?

"Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da?"

Det vil fungere dårlig hvis "det" henger og klasker mot innsiden av knærne :-)

".........................................."

Skrevet

Har opplevd det tre ganger. Det er jo så man syns litt synd på dem, hvis man ser bort fra det usmakelige ved det.

Gjest hysj-hysj
Skrevet

Høyre.

Mange ganger, det kjipeste var at han var bestefaren min.

Men det passet kanskje ikke inn i dette tråden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi som blotter oss, hvor skal vi stille oss da?

I midten ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høyre.

To ganger i løpet av fem minutter på Solastranden en gang for leeenge siden. Meg og ei venninne lå i sanddynene og solte oss. Så kom det en fyr og la seg foran oss med snabben på utstilling. Gjorde ikke mer enn det.

Vi fniste og gikk og la oss et annet sted. Tror du pigede ikke det kom en til (ikke samme fyren!) og gjorde samme stuntet??!

Da pakket vi sammen pikk-pakket vårt og gikk hjem.

Det var ikke skremmende, men heller ikke noe pent synd ;o)

Beste hilsen fra

Pakket sammen pikk-pakket, ja..

*knis*

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høyre..

Satt en ustabil mann ved siden av meg på bussen (setet på andre siden) og runka.. æsj

Skrevet

Høyre.

Jeg og ei god venninne var og badet (var vel 13 - 14 år gamle, tenker jeg). Da ble vi oppmerksomme på en naken mann som la seg på stien der vi nødvendigvis måtte gå tilbake igjen.

Vi vasset gjennom vannet med håndklær og alt, mannen fulgte etter oss.

Tilslutt oppsøkte vi ei voksen dame som hadde med seg en schäferhund. Da forsvant han.

Men gjett om vi var skjelvne etterpå!

Skrevet

Har ikke opplevd det. Jeg hørte en gang at den koselige mannen til en venninne av meg hadde blottet seg for flere av sine kvinnelige kolleger. Litt senere flyttet de herfra, og jeg har ikke hatt kontakt med dem senre, så jeg vet ikke om ryktet var sant.

Skrevet

Pakket sammen pikk-pakket, ja..

*knis*

;)

Hihihihi, nei vi lot vel sånn sett pikk-pakket ligge igjen ;o)

Beste hilsen fra

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hihihihi, nei vi lot vel sånn sett pikk-pakket ligge igjen ;o)

Beste hilsen fra

He he.. =)

Skrevet

*høyre*

Flere ganger. Den kjipeste var da jeg i min naive og udødelige ungdom haiket og sjåføren begynte å runke.

Gjest nei, ikke her
Skrevet

Nei heldigvis ikke. Er naturist, og slik opptreden er uønsket i det miljøet.

En naken person i naturistmiljøet er ikke det samme som en blotter, men upassende oppførsel fører raskt til bortvisning.

Skrevet

I midten ;)

Er det for at både de på høyre og venstre side skal få se?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det for at både de på høyre og venstre side skal få se?

Jepp ;)

Skrevet

Høyre.

Har opplevd blotter en gang, var vel rundt 15 år dengang. Syntes absolutt _ikke_ det var noe særlig.

Høyre høyre høyre.

Den siste var å treffe i blomstergaten i Malaga, med kontorveske foran snoppen og et blikk som "fanget" oss inn.Vi var to modne damer på bytur, slå den. Jeg ble så forbannet at jeg dro fram kamera og gikk mot ham med den kjempelinsen. Da skal jeg si det ble liv i stakkaren, Ja det ble et skikkelig oppstyr.Og jeg fikk overtaket i situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...