tonie Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har møtt mange. De har sjelden skremt meg, bare gjort meg lattermild. En av dem gjorde meg litt engstelig, men det var fordi han dukket opp i en tid da vi daglig kunne lese i avisa om en blotter i området der jeg bodde, hvis spesialitet var å hoppe frem og slå damer over rumpa med et balltre. Jeg tror ikke det var samme fyren. Min blotter så ikke ut som han hadde plass til noe balltre under jakken. Merkelige skruer, disse blotterne:-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Vi som blotter oss, hvor skal vi stille oss da? 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har møtt mange. De har sjelden skremt meg, bare gjort meg lattermild. En av dem gjorde meg litt engstelig, men det var fordi han dukket opp i en tid da vi daglig kunne lese i avisa om en blotter i området der jeg bodde, hvis spesialitet var å hoppe frem og slå damer over rumpa med et balltre. Jeg tror ikke det var samme fyren. Min blotter så ikke ut som han hadde plass til noe balltre under jakken. Merkelige skruer, disse blotterne:-) Har ikke opplevd det. Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke opplevd det. Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da? "Men hvis jeg opplever det skal jeg bryte HØYT ut i latter og skrike ut: er DET noe å vise da?" Det vil fungere dårlig hvis "det" henger og klasker mot innsiden av knærne :-) ".........................................." 0 Siter
Freya Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg får gå til venstre jeg, da. Heldigvis. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har opplevd det tre ganger. Det er jo så man syns litt synd på dem, hvis man ser bort fra det usmakelige ved det. 0 Siter
Gjest hysj-hysj Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Høyre. Mange ganger, det kjipeste var at han var bestefaren min. Men det passet kanskje ikke inn i dette tråden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Vi som blotter oss, hvor skal vi stille oss da? I midten 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Høyre. To ganger i løpet av fem minutter på Solastranden en gang for leeenge siden. Meg og ei venninne lå i sanddynene og solte oss. Så kom det en fyr og la seg foran oss med snabben på utstilling. Gjorde ikke mer enn det. Vi fniste og gikk og la oss et annet sted. Tror du pigede ikke det kom en til (ikke samme fyren!) og gjorde samme stuntet??! Da pakket vi sammen pikk-pakket vårt og gikk hjem. Det var ikke skremmende, men heller ikke noe pent synd ;o) Beste hilsen fra Pakket sammen pikk-pakket, ja.. *knis* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Høyre.. Satt en ustabil mann ved siden av meg på bussen (setet på andre siden) og runka.. æsj 0 Siter
org Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Høyre. Jeg og ei god venninne var og badet (var vel 13 - 14 år gamle, tenker jeg). Da ble vi oppmerksomme på en naken mann som la seg på stien der vi nødvendigvis måtte gå tilbake igjen. Vi vasset gjennom vannet med håndklær og alt, mannen fulgte etter oss. Tilslutt oppsøkte vi ei voksen dame som hadde med seg en schäferhund. Da forsvant han. Men gjett om vi var skjelvne etterpå! 0 Siter
fresja Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke opplevd det. Jeg hørte en gang at den koselige mannen til en venninne av meg hadde blottet seg for flere av sine kvinnelige kolleger. Litt senere flyttet de herfra, og jeg har ikke hatt kontakt med dem senre, så jeg vet ikke om ryktet var sant. 0 Siter
snø Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Pakket sammen pikk-pakket, ja.. *knis* Hihihihi, nei vi lot vel sånn sett pikk-pakket ligge igjen ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hihihihi, nei vi lot vel sånn sett pikk-pakket ligge igjen ;o) Beste hilsen fra He he.. =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 *høyre* Flere ganger. Den kjipeste var da jeg i min naive og udødelige ungdom haiket og sjåføren begynte å runke. 0 Siter
Gjest nei, ikke her Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Nei heldigvis ikke. Er naturist, og slik opptreden er uønsket i det miljøet. En naken person i naturistmiljøet er ikke det samme som en blotter, men upassende oppførsel fører raskt til bortvisning. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 I midten Er det for at både de på høyre og venstre side skal få se? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Er det for at både de på høyre og venstre side skal få se? Jepp 0 Siter
gullan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Høyre. Har opplevd blotter en gang, var vel rundt 15 år dengang. Syntes absolutt _ikke_ det var noe særlig. Høyre høyre høyre. Den siste var å treffe i blomstergaten i Malaga, med kontorveske foran snoppen og et blikk som "fanget" oss inn.Vi var to modne damer på bytur, slå den. Jeg ble så forbannet at jeg dro fram kamera og gikk mot ham med den kjempelinsen. Da skal jeg si det ble liv i stakkaren, Ja det ble et skikkelig oppstyr.Og jeg fikk overtaket i situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.