musius Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Hei - to enkle spørsmål som ønskes avklart. 1.Er det vist noen sammenheng mellom bruk av Gerimax og vektøking 2. Likelydende; sammenheng mellom Gerimax og økt testosteroninnhold ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fanta Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Jeg tar Gerimax selv og har aldri hørt om de bivirkningene. Det er ikke dermed sagt at de ikke eksisterer... Det jeg forøvrig har hørt er at når du går på Ginseng må du ta en pause på noen uker annenhver måned, vet ikke hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hei musius Jeg kjenner ikke til noen av disse bivirkningene av Gerimax. Det er mulig du kan få et mer utfyllende svar under forum for alternativ medisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.