Gå til innhold

"Svar til meg" funker ikke?


carma

Anbefalte innlegg

Får bare opp denne feilmeldingen:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså nå funket det selvfølgelig :-p Men jeg logget ut igjen og prøvde på nytt og da kom feilmeldingen igjen.

Før kom man automatisk til innloggingen når man trykte på "Svar til meg" hvis man ikke var logget inn. Nå kommer bare denne feilmeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her - irriterende når man ikk ehar vært her på en stund - GRRRR

Det var slik her også. Jeg fikk bare Internal Error. Kom ikke inn på 100 nyeste i dag. Men det gikk over nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det samme problemet i dag morges, så det er nok ikke fikset enda. Problemet oppstår før du har logget deg inn.

Fikk også samme feilmelding ved å forsøke å klikke på linken "logg inn/registrer deg".

Løste det ved å logge meg inn gjennom linken til "skriv nytt innlegg" - for da dukket ikke feilmeldingen opp, og jeg fikk logget med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...