Muskeldamen Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Jeg gir blod stort sett hver tredje måned. Nå fikk jeg beskjed om at jeg har små jernreserver. Er det noen sammenheng mellom trening (styrketrening og litt aerob trening) og jernreservene? Eller er det bare blodgivingen som er synderen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 Muskeldamen. Det er nok mest sansynlig at kvinne med menstruasjoner og samtidig er blodgiver kan komme lavt i jernlagrene (dvs. ferritin). Mye trening dvs. mange ganger i uken kan være en medvirkende faktor, men heller ikke mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 27. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2001 Muskeldamen. Det er nok mest sansynlig at kvinne med menstruasjoner og samtidig er blodgiver kan komme lavt i jernlagrene (dvs. ferritin). Mye trening dvs. mange ganger i uken kan være en medvirkende faktor, men heller ikke mer. ...ææhh, det med menstruasjon er nok et tilbakelagt stadium for meg. Skiler man ut jern i svetten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.