Gjest tanker1 Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Jeg så et tv-program her for en god stund sidne somvirkelig fikk meg til å tenke jeg har slanket meg utrolig mange ganger , enten har jeg gitt opp for tidlig eller gått opp all vekten kort tid etter. ting begynte først å skje etter at jeg hadde gått inni meg selv. Hvorfor spiser jeg var et spørsmål jeg måtte stille meg.... Det at jeg var sulten var bare en av svært mange grunner trøst,kjedsomhet,vane ,fylle tomrom i livet mitt etc etc og når jeg forsto dette og fikk et bevist forhold til det begynte ting å skje.. hver gang jeg fikk lyst til å spise når jeg ikke var sulten tenkte jeg at dette løser ikke problemet. da jeg før pleide å spise hvis jeg kjente meg ensom begynte jeg heller å kjenne på følelsene og godta at det var endel av meg jeg tror de aller fleste overvektig har det slik en finner på unnskyldninger om metabolisme etc etc uansett kan en kontrollere vekten sin ved mat og trening en må om stoffskifte er lavt jobbe hardere enn mange andre men det er ikke noen unnskyldning likevel til å være overvektig jeg så også det å være overvektig som et sikkerhetsnett,,,,har jeg nå funnet ut jeg følte at ingen kunne elske meg nå slik jeg så ut men hva hvis jeg gikk ned og ingen elsket meg likevel . den frykten hindret meg i å få varig resultat her er min plan Først finn ut hvorfor du er overvektig? hvorfor du spiser? medisinerer du deg selv med mat prøv med litt selvransakelse.. jeg vil bruke mat for å gi kroppen næring ikke til å dekke emosjonelle behov 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Hei Dette var mange fornuftige tanker! Jeg tror du har kommet langt i prosessen allerede. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeje Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Tipper at du så Oprah for noen dager siden.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanker1 Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Tipper at du så Oprah for noen dager siden.... nei men jeg så et et helseprogram på en tysk tv kanal som anbefalte meg en bok og etter det å ha lest boken begynte ballen å rulle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isirkel Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 nei men jeg så et et helseprogram på en tysk tv kanal som anbefalte meg en bok og etter det å ha lest boken begynte ballen å rulle HVILKEN BOK ????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.