Gå til innhold

nye venner

Anbefalte innlegg

Gjest feel_lonely
Skrevet

jeg har nå kommet til et punkt i livet mitt da jeg er drit lei av vennene mine. Jeg har en del venner, men har aldri vært del av en "gjeng"...Føler at alle liksom har sin gjeng som de fester med og sånn...Det har jeg aldri hatt. Hver gang jeg prøver å lage istand en fest med vennene mine, kan jeg gjerne invitere 20-30 stk men det er kanskje 6-8 som faktisk gidder å prioritere å komme. Noen av vennene mine er det bare umulig å få være litt med. Når jeg tar kontakt, kan de ikke, og ellers tar de aldri kontakt selv.Er virkelig folk så opptatt? det virker som om alle har 5 fester de kan velge mellom på en lørdagskveld. Hvor får folk alle vennene sine fra? Nå vil jeg har nye venner. Venner som faktisk har tid, og gidder å prioritere vennskapet. Men jeg vet ikke hvor. Jeg studerer ikke akkurat nå, jeg jobber. Hvor finner jeg folk? Det er så vanskelig å komme til det steget hvor man faktisk får nr til hverandre, og henger på fritiden...skjønner ikke helt hvordan andre klarer det der...

Gjest blink for venner også
Skrevet

Når jeg flyttet til Trondheim kjente jeg ingen der. På dagbladet sin blink fant jeg mange nye venner! Er ikek bare et sjekkeprogram.

Gjest sure do.
Skrevet

Har det litt på samme måten. Dvs at jeg har funnet ut at det eneste jeg har til felles med flere av mine gamle venner er at vi vokste opp sammen. Eller at vi gikk på skole sammen og festa på vgs.

Har ikke noe vidunderløsning til deg, bortsett fra den vanlige "bli med på et kurs, etc" ..

Ingen på jobben du kan være sosial sammen med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...