Gjest diskoRMA Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Er detsant at light produkter som light brus kan svekke muskeltillvekst ?? Driver med styrketrening og følger ganske nøye en diett. Får å variere litt ved siden av å drikke vann som jeg egentlig skal drikke, drikker jeg en del light-brus, light saft og lignende. Håper noen kan svare meg på dette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Høres ut som total BS (bullshit!), spør du meg... Noen mennesker skal nå absolutt skremme en fra å drikke ting med søtningsmidler i, som om noe liksom ikke kan få smake godt, uten å ha nevneverdig med kalorier eller masse sukker... Pøh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Høres ut som total BS (bullshit!), spør du meg... Noen mennesker skal nå absolutt skremme en fra å drikke ting med søtningsmidler i, som om noe liksom ikke kan få smake godt, uten å ha nevneverdig med kalorier eller masse sukker... Pøh! http://www.angelwater.net/y2k/aspartame.html Les denne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 http://www.angelwater.net/y2k/aspartame.html Les denne! Du vil heller ha diabetes, råtne tenner eller hyperaktivitet (som store mengder sukker jo kan forårsake) - ? ALT er farlig i for store mengder, dertil kommer ørten E-stoffer, antibiotika i dyrefôr, beinmel, sprøytemidler - you name it! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hei diskoRMA Det er ingen holdepunkter for at light produkter svekker muskeltilvekst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 26. februar 2001 Del Skrevet 26. februar 2001 Du vil heller ha diabetes, råtne tenner eller hyperaktivitet (som store mengder sukker jo kan forårsake) - ? ALT er farlig i for store mengder, dertil kommer ørten E-stoffer, antibiotika i dyrefôr, beinmel, sprøytemidler - you name it! "Du vil heller ha diabetes, råtne tenner eller hyperaktivitet (som store mengder sukker jo kan forårsake) - ?" Nei, selvsagt ikke! Siden jeg unngår de nevnte søtningsmidlene, så betyr det automatisk at jeg propper meg med sukker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 27. februar 2001 Del Skrevet 27. februar 2001 "Du vil heller ha diabetes, råtne tenner eller hyperaktivitet (som store mengder sukker jo kan forårsake) - ?" Nei, selvsagt ikke! Siden jeg unngår de nevnte søtningsmidlene, så betyr det automatisk at jeg propper meg med sukker? Nei, jeg vet intet on hva akkurat du gjør - ville bare påpeke at alt er farlig, i overdrevne kvanta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.