Gå til innhold

Nå går det ille med vålerenga gitt!!

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• gripp

7

• TorneROSA1365380904

5

• Carina82

3

Skrevet

RBK er ikke i nærheten av å være like fargerike som klubb som det Vålerenga er.

Den morsomste klubbkulturen, og den morsomste fansen i Norge, er det Vålerenga som har.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Den morsomste klubbkulturen, og den morsomste fansen i Norge, er det Vålerenga som har.

Enig. Var og så VIF/Brügge i sommer, og var så heldig og fikk være med i klanbussen.

En reise jeg sent kommer til å glemme:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå blir det spennende neste helg.

Tror nok dessverre Start drar det hele i land. I motsetning til VIF scorer de mål.

Men det var et fantastisk selvmål vi i kveld ble vitne til. :/

TorneROSA1365380904
Skrevet

Enig. Var og så VIF/Brügge i sommer, og var så heldig og fikk være med i klanbussen.

En reise jeg sent kommer til å glemme:)

Jeg er ikke VIF fan(absolutt ikke!), men jeg ønsket at de skulle vinne i dag! Med begrunnelse at RBK da hadde hatt mulighet for å rykke ned! De hadde hatt godt av et år nede, de er så ovenpå at det går ikke an! Håper Start vinner serien jeg nå!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg glemte å si at de spillte favirittmusikken min i bussen. Pønk:)

Skrevet

Syns ikke det var noe morsomt, jeg... :( Er nesten på gråten her jeg sitter, akkurat hjemme fra Ullevål.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Syns ikke det var noe morsomt, jeg... :( Er nesten på gråten her jeg sitter, akkurat hjemme fra Ullevål.

Jeg skjønner fortvilelsen til carina82, men jeg deler den absolutt ikke! Sorry mate! Men jeg er fortvilet over at RBK og alle rundt som holder med de er så ovenpå!!

Skrevet

Jeg skjønner fortvilelsen til carina82, men jeg deler den absolutt ikke! Sorry mate! Men jeg er fortvilet over at RBK og alle rundt som holder med de er så ovenpå!!

Som VIF-supporter burde jeg vel ikke si dette, men er det noen som fortjener å vinne, så er det Start! Men det er dritkjipt å bli slått på målstreken for andre år på rad. Men vi får se på lørdag da. *krysser fingrene*

Skrevet

Jeg driter i fotball, men jeg trekker på smilebåndet når jeg hører at vålerenga taper :-)

"............................................"

TorneROSA1365380904
Skrevet

Som VIF-supporter burde jeg vel ikke si dette, men er det noen som fortjener å vinne, så er det Start! Men det er dritkjipt å bli slått på målstreken for andre år på rad. Men vi får se på lørdag da. *krysser fingrene*

Jeg er enig med at Start fortjener å vinne, og jeg syns det er veldig imponerende av deg,som VIF supporter, å innrømme det!

I fjor var det bare FLAKS at RBK vant! Vålerenga hadde absolutt fortjent seriegullet!

Hvis det kun er målforskjell som skiller i år også, så er det klart at det er surt!!!

Ønsker deg lykke til neste helg jeg!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg driter i fotball, men jeg trekker på smilebåndet når jeg hører at vålerenga taper :-)

Og jeg trekker på smilebåndet bare jeg tenker på at RBK faktisk kunne ha rykket ned!! :D Og jeg driter IKKE i fotball :)

Skrevet

Og jeg trekker på smilebåndet bare jeg tenker på at RBK faktisk kunne ha rykket ned!! :D Og jeg driter IKKE i fotball :)

RBK er vel mer eller mindre en gjeng med veskedamer for tiden, såvidt jeg har fått med meg. Men min aversjon mot vålerenga er hovedsaklig basert på de supporterne som utmerker seg. Større gjeng med lavpannede aper skal man jaggu lete lenge etter - ikke engang bøffelberget på lillestrøm klarer å måle seg med de turbohjernene der.

"..........................................."

fuji1365380447
Skrevet

For første gang i livet mitt heiet jeg på Rosenborg i dag!

Men det var bare av en enkelt grunn:

HEIA START!!!!!

TorneROSA1365380904
Skrevet

HEIA START!!!!!

Start har imponert så usannsynlig mye! Kommer rett opp og kaprer seriegullet(håper vi) ;)

Laget i mitt hjerte var spådd som gullkandidat før sesongen, men sånn gikk det ikke.. Bedre lykke neste år ;)

Skrevet

HEIA START!!!!!

Jaaaa! Heia Start!!!

Skrevet

HEIA START!!!!!

Hehe

Skrevet

RBK er vel mer eller mindre en gjeng med veskedamer for tiden, såvidt jeg har fått med meg. Men min aversjon mot vålerenga er hovedsaklig basert på de supporterne som utmerker seg. Større gjeng med lavpannede aper skal man jaggu lete lenge etter - ikke engang bøffelberget på lillestrøm klarer å måle seg med de turbohjernene der.

"..........................................."

Jeg synes Klanen er en flott supportergjeng nå, jeg. De har ryddet skikkelig opp og nå gjør de mye bra for nærmiljøet, og Oslo generelt. Blant annet involverte de seg i TV-aksjonen i dag :)

Og de har en del flotte jenter med også, da... :)

Skrevet

Bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...