KingOfTheSauna Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 Hvor mye vann bør man drikke per dag? Er det sant at man lettere unngår sykdomm dersom man drikker mye vann? Det virker i allefall slik for meg. Har drukke masse vann og tatt badstu etter hver eneste trening siden i høst. Har ikke vært syk i det hele tatt Ta badstu og drikk vann!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teip Skrevet 24. februar 2001 Del Skrevet 24. februar 2001 To liter i tillegg til maten har jeg hørt...så mye får aldri jeg i meg...liker ikke vann heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 25. februar 2001 Del Skrevet 25. februar 2001 Hei KingOfTheSauna De fleste voksne trenger 2 til 3 liter vann hver dag. En del av dette tilføres fra maten, men mesteparten kommer fra drikke. Det er derfor viktig å drikke nok både til og mellom måltidene. For deg som trener og benytter badstu er behovet litt høyere enn vanlig. Det er derfor ekstra viktig å fylle på med vann ved disse aktivitetene. Kroppen er helt avhengig av vann for å fungere optimalt, og et tilfredsstillende inntak er en viktig bidragsyter for at du holder deg frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.